Konkurentske prednosti u funkciji razvoja i oblikovanja marketinških strategija osiguravajućih društava

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000708608/Details
Glavni autor: Dobrić, Ivana (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Split : I. Dobrić, 2008.
LEADER 00947cam a2200229 i 4500
001 NSK01000708608
003 HR-ZaNSK
005 20090813150215.0
007 ta
008 090727s2008 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)711152 
035 |a (HR-ZaNSK)000708608 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 368:339.138(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Dobrić, Ivana 
245 1 0 |a Konkurentske prednosti u funkciji razvoja i oblikovanja marketinških strategija osiguravajućih društava :  |b magistarski rad /  |c Ivana Dobrić ; mentor Marcel Meler. 
260 |a Split :  |b I. Dobrić,  |c 2008.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 139 listova :  |b graf. prikazi (pretežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Poslijediplomski stručni studij, Marketing 
502 |a Ekon. fak., Split, 2008. 
504 |a Bibliografija: listovi 132-134 i uz tekst 
998 |m vško0907  |c zvdo090813