Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge

Brze promjene potaknute tehnološkim unapređenjima i intenziviranje korištenja luka kao logističkih središta u cjelokupnom transportnom i logističkom lancu potaknulo je sve veću konkurenciju između luka. Kvaliteta lučkih usluga uz cijenu postala je ključnim čimbenikom funkcioniranja luka i održavanja...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000692914/Details
Matična publikacija: Pomorstvo (Rijeka. 1999)
21 (2007), 2 ; str. 207-224
Glavni autor: Kolanović, Ines (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Journal of Maritime Studies
LEADER 02060caa a2200289 ir4500
001 NSK01000692914
003 HR-ZaNSK
005 20190417160551.0
007 ta
008 090309s2007 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)695389 
035 |a (HR-ZaNSK)000692914 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 656.615.01  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Kolanović, Ines 
245 1 0 |a Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge /  |c Ines Kolanović. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 27 jed 
504 |a Summary 
520 |a Brze promjene potaknute tehnološkim unapređenjima i intenziviranje korištenja luka kao logističkih središta u cjelokupnom transportnom i logističkom lancu potaknulo je sve veću konkurenciju između luka. Kvaliteta lučkih usluga uz cijenu postala je ključnim čimbenikom funkcioniranja luka i održavanja njezinog položaja na zahtjevnom i promjenjivom tržištu lučkih usluga. Istraživanja na temu kvalitete lučke usluge čija je svrha mjerenje kvalitete u skladu s potrebama i zahtjevima korisnika vrlo su rijetka, što je razvidno na temelju dostupne domaće i strane znanstvene literature. Cilj ovoga rada je ukazati na važnost utvrđivanja kvalitete lučke usluge, kao pretpostavke uspješnog razvoja lučke industrije i prometnog sustava u cjelini, koja prije svega zahtjeva definiranje dimenzija kvalitete. Kompleksnost luke s obzirom na veliki broj zainteresiranih skupina i usluga koje pružaju, otežava definiranje jedinstvenog seta dimenzija. Iako se kvaliteta može analizirati s različitih aspekata, u ovome radu predloženi set dimenzija kvalitete lučke usluge identificirat će se prema potrebama i zahtjevima korisnika lučke usluge 
650 7 |a Luke  |x Kvaliteta usluga  |2 nskps 
773 0 |t Pomorstvo (Rijeka. 1999)  |x 1332-0718  |g 21 (2007), 2 ; str. 207-224  |w nsk.(HR-ZaNSK)000244941 
981 |b B13/07  |p CRO 
998 |a boko090309  |a lukod090406  |c bpko091111 
856 4 2 |u http://www.pfri.hr/pomorstvo/  |y Journal of Maritime Studies