Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000682527/Details
Glavni autor: Pandža Bajs, Irena (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : I. Pandža, 2008.
LEADER 01122cam a2200289 ir4500
001 NSK01000682527
003 HR-ZaNSK
005 20081216153043.0
007 ta
008 081118s2008 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)684937 
035 |a (HR-ZaNSK)000682527 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 336.71(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Pandža Bajs, Irena 
245 1 0 |a Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga :  |b magistarski rad /  |c Irena Pandža ; [mentor Tihomir Vranešević]. 
260 |a Zagreb :  |b I. Pandža,  |c 2008.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 121 list :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2008. 
504 |a Bibliografija: listovi 108-113 
504 |a Summary 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
776 0 |t Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga  |w nsk.(HR-ZaNSK)000682530 
981 |p CRO  |r HRB2008 
998 |m vško0811  |m vhop0812