Utjecaj interaktivnog marketinga na zadovoljstvo korisnika usluga u dječjem vrtiću

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000670324/Details
Glavni autor: Čirko, Nevija (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : N. Čirko, 2008.
LEADER 01104cam a2200253 ir4500
001 NSK01000670324
003 HR-ZaNSK
005 20080822155753.0
007 ta
008 080704s2008 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)672641 
035 |a (HR-ZaNSK)000670324 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 658.8:373.24](043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Čirko, Nevija 
245 1 0 |a Utjecaj interaktivnog marketinga na zadovoljstvo korisnika usluga u dječjem vrtiću :  |b magistarski rad /  |c Nevija Čirko ; [mentor Đurđana Ozretić Došen]. 
260 |a Zagreb :  |b N. Čirko,  |c 2008.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 130 listova :  |b graf. prikazi u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Znanstveni poslijediplomski studij Teorija i politika marketinga 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2008. 
504 |a Bibliografija: listovi 127-129 i uz tekst 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
776 0 |t Utjecaj interaktivnog marketinga na zadovoljstvo korisnika usluga u dječjem vrtiću  |w nsk.(HR-ZaNSK)000670332 
998 |m vško0807