Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000659067/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Karaula, Neda (-) |
Vrsta građe: | CD-ROM |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
U Zagrebu :
N. Karaula,
2007.
|
APA stil citiranja
Karaula, N. (2007). Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda: Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda [Elektronička građa] : magistarski rad. U Zagrebu: N. Karaula.
Chicago stil citiranjaKaraula, Neda. Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda: Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda [Elektronička građa] : magistarski rad. U Zagrebu: N. Karaula, 2007.
MLA stil citiranjaKaraula, Neda. Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda: Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda [Elektronička građa] : magistarski rad. U Zagrebu: N. Karaula, 2007.