Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000659067/Similar
Glavni autor: Karaula, Neda (-)
Vrsta građe: CD-ROM
Jezik: hrv
Impresum: U Zagrebu : N. Karaula, 2007.

APA stil citiranja

Karaula, N. (2007). Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda: Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda [Elektronička građa] : magistarski rad. U Zagrebu: N. Karaula.

Chicago stil citiranja

Karaula, Neda. Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda: Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda [Elektronička građa] : magistarski rad. U Zagrebu: N. Karaula, 2007.

MLA stil citiranja

Karaula, Neda. Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda: Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda [Elektronička građa] : magistarski rad. U Zagrebu: N. Karaula, 2007.