Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000659033/Details
Glavni autor: Karaula, Neda (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: U Zagrebu : N. Karaula, 2007.
LEADER 01066cam a2200253 ir4500
001 NSK01000659033
003 HR-ZaNSK
005 20080603104658.0
007 ta
008 080313s2007 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)661167 
035 |a (HR-ZaNSK)000659033 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 677:658.8](043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Karaula, Neda 
245 1 0 |a Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda :  |b magistarski rad /  |c Neda Karaula ; mentor Nataša Renko. 
260 |a U Zagrebu :  |b N. Karaula,  |c 2007.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 125 listova :  |b graf. prikazi u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Poslijediplomnski strudij Teorija i politika marketinga 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2007. 
504 |a Bibliografija: listovi 123-125 i uz tekst 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
776 0 |t Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga tekstilnih proizvoda  |w nsk.(HR-ZaNSK)000659067 
998 |m vško0803