Kros - kulturni utjecaj na marketinšku strategiju

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000645456/Details
Glavni autor: Benko, Valentina (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : V. Benko, 2002.
LEADER 00867cam a2200229 i 4500
001 NSK01000645456
003 HR-ZaNSK
005 20210428143926.0
007 ta
008 071004s2002 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)647285 
035 |a (HR-ZaNSK)000645456 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 658.8.012(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Benko, Valentina 
245 1 0 |a Kros - kulturni utjecaj na marketinšku strategiju :  |b magistarski rad /  |c Valentina Benko ; [mentor Tanja Kesić]. 
260 |a Zagreb :  |b V. Benko ,  |c 2002.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a V, 216 listova :  |b ilustr. u bojama, graf. prikazi (prtežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2002. 
504 |a Bibliografija: listovi 210-216 i uz tekst 
998 |m vško0710