Utjecaj novih tržišnih okolnosti na marketinšku usmjerenost poduzeća u Republici Hrvatskoj

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000644613/Details
Glavni autor: Pošta, Danijela (-)
Vrsta građe: CD-ROM
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : D. Pošta, 2007.
LEADER 01227cam a2200301 ir4500
001 NSK01000644613
003 HR-ZaNSK
005 20081205101120.0
006 m d
007 coocg ---aaaaa
008 070925s2007 ci m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)646425 
035 |a (HR-ZaNSK)000644613 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 65.012(497.5)(043.2)(086)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Pošta, Danijela 
245 1 0 |a Utjecaj novih tržišnih okolnosti na marketinšku usmjerenost poduzeća u Republici Hrvatskoj  |h [Elektronička građa] :  |b magistarski rad /  |c Danijela Pošta ; [mentor Tihomir Vranešević]. 
256 |a Tekstovni podaci 
260 |a Zagreb :  |b D. Pošta ,  |c 2007.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 1 optički disk (CD-R) :  |b u bojama ;  |c 12 cm. 
500 |a Stv. nasl. s nasl. zaslona 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2007. 
504 |a Bibliografija 
530 |a Dostupno i u tiskanom obliku 
538 |a Zahtjevi sustava: Pentium 4; 9,77 GB RAM; Windows XP; Microsoft Word; čitač CD-ROM-a 
776 0 |t Utjecaj novih tržišnih okolnosti na marketinšku usmjerenost poduzeća u Republici Hrvatskoj  |w nsk.(HR-ZaNSK)000640717 
981 |p CRO  |r HRB2007 
998 |m vško0709