Utjecaj novih tržišnih okolnosti na marketinšku usmjerenost poduzeća u Republici Hrvatskoj

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000640717/Details
Glavni autor: Pošta, Danijela (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : D. Pošta, 2006.
LEADER 01078cam a2200265 i 4500
001 NSK01000640717
003 HR-ZaNSK
005 20071012133618.0
007 ta
008 070730s2006 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)642470 
035 |a (HR-ZaNSK)000640717 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 65.012(497.5)(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Pošta, Danijela 
245 1 0 |a Utjecaj novih tržišnih okolnosti na marketinšku usmjerenost poduzeća u Republici Hrvatskoj /  |c Danijela Pošta ; [mentor Tihomir Vranešević]. 
260 |a Zagreb :  |b D. Pošta ,  |c 2006.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 152 lista :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2006. 
504 |a Bibliografija: listovi 143-146 i uz tekst 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
776 0 |t Utjecaj novih tržišnih okolnosti na marketinšku usmjerenost poduzeća u Republici Hrvatskoj  |w nsk.(HR-ZaNSK)000644613 
981 |p CRO  |r HRB2006 
998 |m vško0707