Prospects for automated relationship marketing and customer relationship management via the Internet in Croatia

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000625850/Details
Matična publikacija: Journal of information and organizational sciences
26 (2002), 1/2 ; str. 1-11
Glavni autor: Bubaš, Goran (-)
Ostali autori: Dušak, Vesna, informatičarka (-), Vidaček-Hainš, Violeta, Dobša, Jasminka
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
LEADER 01216caa a2200313 ir4500
001 NSK01000625850
003 HR-ZaNSK
005 20190219112244.0
007 ta
008 070216s2002 ci ||| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)627192 
035 |a (HR-ZaNSK)000625850 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng 
042 |a croatica 
080 |a 658:004(497.5)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Bubaš, Goran 
245 1 0 |a Prospects for automated relationship marketing and customer relationship management via the Internet in Croatia /  |c Goran Bubaš, Vesna Dušak, Violeta Vidaček Hainš, Jasminka Dobša. 
300 |b Ilustr. 
500 |a 13th International Conference on Information and Intelligent System, Varaždin, September 2002 
504 |a Bibliografija: 18 jed 
650 7 |a Internet marketing  |z Hrvatska  |2 nskps 
650 7 |a Odnosi s klijentima  |x Informacijske tehnologije  |2 nskps 
700 1 |a Dušak, Vesna,  |c informatičarka 
700 1 |a Vidaček-Hainš, Violeta 
700 1 |a Dobša, Jasminka 
773 0 |t Journal of information and organizational sciences  |x 1846-3312  |g 26 (2002), 1/2 ; str. 1-11  |w nsk.(HR-ZaNSK)000623898 
981 |b B16/06  |p CRO 
998 |a dalo0702  |a tomp0702