Marketinške strategije u primjeni poslovne strategije ugostiteljsko-turističkih poduzeća Hrvatske
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000547730/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Turizam 51 (2003), 3 ; str. 227-239 |
Glavni autor: | Nefat, Ariana (-) |
Ostali autori: | Horvat, Jasna, ekonomistkinja (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Nefat, A., & Horvat, J. (2003). Marketinške strategije u primjeni poslovne strategije ugostiteljsko-turističkih poduzeća Hrvatske: Marketinške strategije u primjeni poslovne strategije ugostiteljsko-turističkih poduzeća Hrvatske. Turizam, p. 1.
Chicago stil citiranjaNefat, Ariana, and Jasna Horvat. "Marketinške strategije u primjeni poslovne strategije ugostiteljsko-turističkih poduzeća Hrvatske: Marketinške strategije u primjeni poslovne strategije ugostiteljsko-turističkih poduzeća Hrvatske." 2003: 1.
MLA stil citiranjaNefat, Ariana, and Jasna Horvat. "Marketinške strategije u primjeni poslovne strategije ugostiteljsko-turističkih poduzeća Hrvatske: Marketinške strategije u primjeni poslovne strategije ugostiteljsko-turističkih poduzeća Hrvatske." 2003: 1.