|
|
|
|
LEADER |
01205caa a2200325 ir4500 |
001 |
NSK01000324978 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20070920025823.0 |
008 |
020910s2001 ci ||| ||hrv |
015 |
|
|
|a HP01-5790
|2 HR
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)325332
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)420910119
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000324978
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
080 |
|
|
|a 376.5
|
100 |
1 |
|
|a Stančić, Zrinjka
|
245 |
1 |
0 |
|a Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje /
|c Zrinjka Stančić, Lelia Kiš-Glavaš, Ljiljana Igrić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija; 17 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary
|
650 |
|
7 |
|a Djeca s teškoćama u razvoju
|x Odgoj i obrazovanje
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Učitelji
|x Stručno usavršavanje
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Kiš-Glavaš, Lelia
|
700 |
1 |
|
|a Igrić, Ljiljana
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
|x 1331-3010
|g 37 (2001), 2 ; str. 143-152
|w nsk.(HR-ZaNSK)000199451
|
932 |
|
|
|a da
|
981 |
|
|
|p CRO
|z B11/01
|
998 |
|
|
|a trio0209
|a bokp0301
|c gmao0310
|c bpki041019
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 00937naa2 2200253 450
|