The role of marketing in the development of sport and economics

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000301336/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci
19 (2001), 1 ; str. 235-247
Glavni autor: Bartoluci, Mato (-)
Ostali autori: Novak, Ivan, ekonomist, 1961- (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
LEADER 00996caa a2200301 ir4500
001 NSK01000301336
003 HR-ZaNSK
005 20210816135317.0
008 011203s2001 ci ||| ||eng
015 |a HP01-5708  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)301651 
035 |9 (HR-ZaNSK)411203099 
035 |a (HR-ZaNSK)000301336 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng 
080 1 |a 339.138  |2 2011 
080 1 |a 796.6  |2 2011 
100 1 |a Bartoluci, Mato 
245 1 4 |a The role of marketing in the development of sport and economics /  |c Mato Bartoluci, Ivan Novak. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 14 jed 
650 7 |a Sport  |x Marketing  |2 nskps 
700 1 |a Novak, Ivan,  |c ekonomist,  |d 1961- 
773 0 |t Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci  |x 1331-8004  |g 19 (2001), 1 ; str. 235-247  |w nsk.(HR-ZaNSK)000226186 
932 |a da 
981 |z B11/01 
998 |a boko0112  |a itep0301  |c đluo040505  |c rjkp060320  |c jsei100219 
886 0 |2 unimarc  |b 00718naa2 2200229 450