Segmentacija tržišta - temelj izrade strategije na primjeru poduzeća morskog brodarstva

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000268000/Details
Matična publikacija: Naše more (Dubrovnik)
46 (1999), 5/6 ; str. 159-168
Glavni autor: Mencer, Ivan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01031caa a2200301 ir4500
001 NSK01000268000
003 HR-ZaNSK
005 20070917232542.0
008 001020s1999 ci ||| ||hrv
015 |a HP99-7718  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)268276 
035 |9 (HR-ZaNSK)401020003 
035 |a (HR-ZaNSK)000268000 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 339.13:656.61 
080 |a 656.61:339.138 
100 1 |a Mencer, Ivan 
245 1 0 |a Segmentacija tržišta - temelj izrade strategije na primjeru poduzeća morskog brodarstva /  |c Ivan Mencer. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 10 jed 
504 |a Summary 
650 7 |a Morsko brodarstvo  |x Marketing  |2 nskps 
773 0 |t Naše more (Dubrovnik)  |x 0469-6255  |g 46 (1999), 5/6 ; str. 159-168  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013599 
932 |b pregledni rad 
981 |p CRO  |z B11-12/99 
998 |a boko0010  |a ivao0102  |a sobi0211  |c đluo0303  |c rjkp060316 
886 0 |2 unimarc  |b 00776naa2 2200229 450