Značaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000239783/Details
Matična publikacija: Acta turistica (Zagreb)
10 (1998), 2 ; str. 110-127
Glavni autor: Ozretić-Došen, Đurđana (-)
Ostali autori: Vranešević, Tihomir (-), Prebežac, Darko
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
eng
Predmet:
LEADER 01348caa a2200325 ir4500
001 NSK01000239783
003 HR-ZaNSK
005 20200708095259.0
008 990617s1998 ci ||| ||hrv
015 |a HP98-6830  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)240035 
035 |9 (HR-ZaNSK)990617065 
035 |a (HR-ZaNSK)000239783 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |a eng 
080 |a 338.48(497.5) 
100 1 |a Ozretić-Došen, Đurđana 
245 1 0 |a Značaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije =  |b The importance of branding in the development of marketing strategy of Croatia as tourist destination /  |c Đurđana Ozretić Došen, Tihomir Vranešević, Darko Prebežac. 
246 1 1 |a The importance of branding in the development of marketing strategy of Croatia as tourist destination 
300 |b Ilustr. 
500 |a Tekst usporedo na hrv. i engl. jeziku 
504 |a Bibliografija: 11 jed. 
650 7 |a Turizam  |z Hrvatska  |x Marketing  |2 nskps 
700 1 |a Vranešević, Tihomir 
700 1 |a Prebežac, Darko 
773 0 |t Acta turistica (Zagreb)  |x 0353-4316  |g 10 (1998), 2 ; str. 110-127  |w nsk.(HR-ZaNSK)000018946 
932 |a da  |b prethodno priopćenje 
981 |p CRO  |z B1112/98 
998 |a trio9906  |c ikak0009  |c đluo0104 
886 0 |2 unimarc  |b 01119naa2 2200253 450