Politike prodaje i marketinga

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000221130/Details
Glavni autor: Cohen, Cary (-)
Ostali autori: Petrić, Boran (Translator)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
eng
Impresum: Zagreb : Potecon, 1998.
Nakladnička cjelina: Biblioteka Management za 21. stoljeće ; 8
Predmet:
LEADER 01376cam a2200385 ir4500
001 NSK01000221130
003 HR-ZaNSK
005 20181212151907.0
008 980917s1998 ci d 000 0 hrv
015 |a HK98-1772  |2 HR 
020 |a 9539630797 
035 |9 (HR-ZaNSK)221366 
035 |9 (HR-ZaNSK)980917104 
035 |a (HR-ZaNSK)000221130 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a hrv  |h eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658.8.011/.012 
100 1 |a Cohen, Cary 
245 1 0 |a Politike prodaje i marketinga /  |c Cary Cohen ; preveo Boran Petrić. 
260 |a Zagreb :  |b Potecon,  |c 1998.  |e (Zagreb :  |f Tisak More) 
300 |a III, 156 str. :  |b graf. prikazi ;  |c 24 cm. 
490 0 |a Biblioteka Management za 21. stoljeće ;  |v 8 
500 |a Prijevod djela: Sales & marketing policies & procedures 
500 |a Rječnik koncepata i pojmova prodaje i marketinga: str. 145 - 155 
650 7 |a Prodaja  |x Planiranje  |2 nskps 
650 7 |a Marketing  |x Planiranje  |2 nskps 
700 1 |a Petrić, Boran  |4 trl 
760 0 |t Biblioteka Management za 21. stoljeće  |w nsk.(HR-ZaNSK)000216584 
981 |a A20/98  |p CRO  |r HRB1998 
998 |b bbe,9904  |c đluo9905  |c rjkp9905  |o d3uc041217  |o d3pc041217  |o d3pc041217  |o d3pc041217  |o d3pc041217  |c jvli050316 
852 4 |j 673.179 
876 |e CM  |a 1069/99 
886 0 |2 unimarc  |b 01106nam2 2200313 450