Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000204738/Similar
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
8 (1996), 1/2 ; str. 72-86
Glavni autor: Renko, Nataša (-)
Ostali autori: Pavičić, Jurica, ekonomist (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Renko, N., & Pavičić, J. (1996). Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj: Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj. Tržište (Zagreb).

Chicago stil citiranja

Renko, Nataša, and Jurica Pavičić. "Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj: Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj." 1996.

MLA stil citiranja

Renko, Nataša, and Jurica Pavičić. "Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj: Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj." 1996.