Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000204738/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Tržište (Zagreb) 8 (1996), 1/2 ; str. 72-86 |
Glavni autor: | Renko, Nataša (-) |
Ostali autori: | Pavičić, Jurica, ekonomist (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Renko, N., & Pavičić, J. (1996). Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj: Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj. Tržište (Zagreb).
Chicago stil citiranjaRenko, Nataša, and Jurica Pavičić. "Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj: Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj." 1996.
MLA stil citiranjaRenko, Nataša, and Jurica Pavičić. "Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj: Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj." 1996.