Marketing intelligence

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000177526/Details
Matična publikacija: Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka)
13 (1995), 2 ; str. 497-505
Glavni autor: Karpati, Tibor, ekonomist (-)
Ostali autori: Medić, Mane (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01168caa a2200313 ir4500
001 NSK01000177526
003 HR-ZaNSK
005 20210427111305.0
008 961202s1995 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)177730 
035 |9 (HR-ZaNSK)961202006 
035 |a (HR-ZaNSK)000177526 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 334.722:658.8 
080 |a 658.8:334.7 
100 1 |a Karpati, Tibor,  |c ekonomist 
245 1 0 |a Marketing intelligence :  |b pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća /  |c Tibor Karpati, Mane Medić. 
300 |b Ilustr. 
500 |a Međunarodni znanstveni skup "Mala i srednja poduzeća u gospodarskom razvoju", Rijeka, 16-17.11.1995. 
504 |a Bibliografija: 13 jed. 
504 |a Summary 
653 0 |a Marketing  |a Poduzeća, mala  |a Mala poduzeća 
700 1 |a Medić, Mane 
773 0 |t Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka)  |x 1330-6308  |g 13 (1995), 2 ; str. 497-505  |w nsk.(HR-ZaNSK)000105902 
932 |a da  |b pregledni rad 
981 |p CRO  |z B11/95 
998 |c đlu, 970909  |c jvli050331 
886 0 |2 unimarc  |b 00861iaa2 2200241 450