Marketinška strategija gospodarstva istočne Hrvatske u ratnim i poslijeratnim uvjetima

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000089119/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
5 (1993), 1/2 ; str. 173-179
Glavni autor: Baban, Ljubomir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 00957caa a2200265 ir4500
001 NSK01000089119
003 HR-ZaNSK
008 940613s1993 ci ||| ||hrv
015 |a HP93-3412  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)89217 
035 |9 (HR-ZaNSK)940613111 
035 |a (HR-ZaNSK)000089119 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 339.138:338(497.5-11)"199" 
100 1 |a Baban, Ljubomir 
245 1 0 |a Marketinška strategija gospodarstva istočne Hrvatske u ratnim i poslijeratnim uvjetima /  |c Ljubomir Baban. 
300 |b Ilustr. 
500 |a 13. kongres CROMAR-a, Opatija, lipanj 1993. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 4 jed. 
504 |a Summary 
653 0 |a Marketing  |a Gospodarstvo  |a Istočna Hrvatska  |a Hrvatska  |a 1990- 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 5 (1993), 1/2 ; str. 173-179  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |p CRO 
886 0 |2 unimarc  |b 00718naa2 2200193 450