Marketing istraživanje - razvoj proizvoda i marketing strategija kao osnova razvoja privrede

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000063326/Details
Glavni autor: Mitrović, Tatjana, ekonomistica (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : T. Mitrović, 1991.
LEADER 00974cam a2200265 i 4500
001 NSK01000063326
003 HR-ZaNSK
005 20090928101948.0
007 ta
008 910619s1991 ci m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)63392 
035 |9 (HR-ZaNSK)910619085 
035 |a (HR-ZaNSK)000063326 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 658.8(043.2) 
100 1 |a Mitrović, Tatjana,  |c ekonomistica 
245 1 0 |a Marketing istraživanje - razvoj proizvoda i marketing strategija kao osnova razvoja privrede :  |b magistarski rad /  |c Tatjana Mitrović ; mentor Aleksandar Bazala. 
260 |a Zagreb :  |b T. Mitrović,  |c 1991.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 139 listova ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
500 |a Strojopis autogr 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 1991. 
504 |a Bibliografija: list 139 
998 |c ljmo9812  |m vško0909  |c zvdo090928 
886 0 |2 unimarc  |b 00787nam0 2200253 450