UT

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000001943/Details
Vrsta građe: Časopis
Povezani zapisi:
"Gastro" praćenje hrane i pića u hotelijerstvu i ugostiteljstvu
Adut istarkog i cjelokupnoga hrvatskog turizma
Atrakcije - "sirovina" turističke industrije
Atraktivnost turističke destinacije u Hrvatskoj
Bit ćemo turistička velesila
Bliži europskim standardima
Bogata ponuda maritimnim sadržajima
Bogatstvo hrvatskih vinogorja
Budućnost i mi
Direktor hotela jučer, danas i sutra
Dolazi li vrijeme hrvatskog turističkog uzleta?
Dvostruko plavetnilo otočnog turizma
Etnografsko naslijeđe Hrvatske i njegove tržišne mogućnosti
Financijska policija
Gdje smo i kamo idemo
Gdje su i što rade diplomanti Hotelijerskog fakulteta u Opatiji
Golf
Gosti Južnog Tirola traže opuštanje i planinarenje
Gosti vjerni poznatom ugođaju i dobroj kuhinji
Gubi li Europa utrku u svjetskom turizmu
Hoteli prognanicima na upravljanje?
Hrvatska ima turistički image
Hrvatska postaje najvažnijom destinacijom !
Hrvatska u katalozima vodećih njemačkih turoperatora
Hrvatski turistički slogan
Hrvatski turizam
Hrvatski vinari ukorak sa svijetom
I hrvatsko i europsko
Indikatori kvalitete poslovnog uspjeha hotelske industrije
Informacija je novac
Inovacije u strukturi i organizaciji ugostiteljskih usluga
Investicijski kapital trasira kretanja turista
Istaknuta uloga u turističkom razvoju
Izazov europskog povratka
Izazov novoga vremena
Izbor kanala prodaje - jamstvo dobrog marketinga
Jadran
Kada zatvoriti hotel?
Kako "Istok" integrirati u turističke tokove?
Kako do stručnog kadra
Kako oblikovati cijene usluga sportske rekreacije u obrazovanju i turizmu
Kako poboljšati gostoljubivost osoblja prema gostima
Kako segmentirati naše turističko tržište?
Kako zaštititi potrošača
Kakva je atraktivnost turističkih mjesta Hrvatske?
Kakvi ugostitelji za nekoliko godina?
Kamping u Europi
Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude
Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude Jugoslavije
Klima - važan čimbenik turističke ponude
Koncepcijski pristup utvrđivanju standarda za kategorizaciju
Kuda ide boravišna taksa
Kulturna baština
Kulturna baština za kvalitetniji turizam
Mali marketing velikih dosega
Marekting
Masovni turizam na zalazu?
Metodološke osnove procjene ekoloških šteta od turizma
Mijenjati ali - što i kako?
Nabava proizvoda u ugostiteljstvu
Nacionalni parkovi
Nejasan status marina
Nema turizma bez ljudi
Neprocjenjive štete
Neuništivi hrvatski turistički biser
Niko Bulić: Znamo kuda idemo i što hoćemo
Nova klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude
Nova klasifikacija i kategorizacija ugostiteljskih objekata
Nova klasifikacija i kategorizacija ugostiteljskih objekata i zahtjevi za proizvodnju
Nove koncepcije razvoja
Nove koncepcije razvoja (II)
Nove koncepcije razvoja (III)
Novi ideal
Novi smjer u američkom restauraterstvu
Novim turističkim zakonima do kvalitetnije usluge i zaštite potrošača
Novo ustrojstvo računovodstvenog informacijskog sustava u hotelijerstvu Hrvatske
Obnova dubrovačkog turizma - najveći zadatak
Od rata do novog uzleta
Organizacijska osnova hotelskog objekta
Osnovana Hrvatska turistička zajednica
Osnovano Hrvatsko udruženje hotelijera
Osnovni elementi studije podobnosti
Osoblje
Osviješteni turizam
Pojam trgovca - ponovno u trgovačkom pravu
Politika turizma u Europskoj uniji
Položaj Mediterana u svjetskim turističkim tokovima
Posebne uzance u ugostiteljstvu
Posebnosti otočkog turizma Hrvatske
Poznajete li kupca i tržište?
Pravila za 21. stoljeće
Prednosti otvorenih sistema za hotelsko poslovanje
Preokret u hrvatskom turizmu
Pripreme za novi turistički uzlet
Privatizacija
Privatizacija (i) u prvom krugu
Privlaćna snaga i granica destinacije
Programe prilagoditi potrebama struke
Pronađeni nacionalni identitet
Put do ekonomičnog poslovanja
Rad i kreativnost - put do uspješnog hotelijerstva
Rano identificiranje krize pomoću financijskih pokazatelja
Razuman postupak s otpacima
Razvitak sa više iskustva, rješenja i standarda turistički razvijenih zemalja
Razvoj i u interesu turizma
Razvoj kamping ponude
Razvrstavanje, minimalni uvjeti i kategorizacija ugostiteljskih objekata
Računovodstvene informacije u usluzi prehrane
Rekordi nisu srušeni
Siguran sam, uspjet ćemo!
Sindikat u "minskom polju"
Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije
Spasit ćemo Jadran
Sretna godišnjica, mr. Cook!
Stand by za hrvatski turizam
Starost je vrijeme za - turizam
Statistička istraživanja turizma
Stavovi i potrošnja inozemnih turista u Jugoslaviji
Stavovi i potrošnja inozemnih turista u Zagrebu (Tomas '89)
Strategija i struktura turističkog poduzeća
Strategija razvoja destinacija
Strukturalna obilježja kamping turizma u Hrvatskoj s osvrtom na europske tendencije
Sustavna briga o obrazovanju kadrova
Svijet na pladnju
Svjetski turizam u 21. stoljeću
Svrsishodnost - najvažnija riječ u turizmu
Što i kako radi turistička inspekcija?
Što privatnicima donosi Zakon o trgovačkim društvima
Teorija i praksa turističke destinacije
Tipovi trgovačkih društava
Tko dolazi u Hrvatsku?
Tko dolazi, što traži i koliko troši
Tko je u kojem razredu
Tradicija od koje se živi
Tražimo prava, a ne povlastice
Trihinoza
Turisti o Hrvatskoj - otvoreno
Turisti su sve zahtjevniji
Turistička ponuda u novim gospodarskim uvjetima
Turističke spilje
Turističke zajednice
Turistički kodeks, zašto ne?
Turistički radnik
Turizam
Turizam - branša budućnosti
Turizam - naš najbolji proizvod
Turizam zemalja članica OECD
U susret europskim standardima i kvaliteti u ugostiteljstvu
Uključivanje hotelijerstva Hrvatske u internacionalni standardni sustav
Uspostavljanje vlasničkih odnosa, preduvjet gospodarskog i posebno turističkog razvitka
Važna karika u primjeni Zakona o trgovačkim društvima
Velika važnost malih stvari
Velike mogućnosti skandinavskog tržišta
Visoko školstvo u funkciji razvoja turističke i hotelijerske privrede
Voda
Vodeći njemački turoperatori u sve jačoj integraciji s hotelima
Vrijedno oružje u bitkama za tržište
Vrste turističkih atrakcija
Zadovoljstvo i (unosan) posao
Zagađenost priobalnog mora i crijevne infekcije
Zaštitni znak dubrovačkog turizma
Zašto se turisti (ne) vraćaju
Znamo li što imamo?
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Privredni vjesnik, 1968- .
Zagreb : U.T. Ugostiteljski i turistički marketing,
Zagreb : UTM revija,
Izdanje: [Hrvatsko izd.]
Drugo izdanje u istom mediju: UT (Zagreb. English ed. Deutsche Ausg.)
HTI (Zagreb):
Prilog: Croatian convention and incentive magazine
Prilog: UT special
Nastavlja: UT. Ugostiteljstvo i turizam
Predmet:
LEADER 22116cas a2202773 ir4500
001 NSK01000001943
003 HR-ZaNSK
005 20181112095111.0
007 ta
008 911105c19689999ci mr p | 0 b0hrv
015 |a HS97-0232  |2 HR 
015 |a HS98-0283  |2 HR 
015 |a HS99-0281  |2 HR 
015 |a HS00-0310  |2 HR 
015 |a HS01-0305  |2 HR 
015 |a HS02-0288  |2 HR 
015 |a HS03-0271  |2 HR 
015 |a HS04-0274  |2 HR 
022 1 |a 1330-6766  |l 1330-6766  |2 30 
035 |9 (HR-ZaNSK)1944 
035 |9 (HR-ZaNSK)911105062 
035 |a (HR-ZaNSK)000001943 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 640.4  |2 2011 
080 1 |a (051)  |2 MRF 2011. 
210 1 |a UT  |b (Zagreb, Hrvat. izd.) 
222 0 |a UT  |b (Zagreb. Hrvatsko izd.) 
245 0 0 |a UT :  |b ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam /  |c [glavna urednica Silvana Jakuš]. 
246 3 3 |a Ugostiteljstvo i turizam 
250 |a [Hrvatsko izd.] 
362 0 |a God.16,br.1/2(1968)- god.61,br.7/8(2013) ; god.62,ožujak(2014)- . 
260 |a Zagreb :  |b Privredni vjesnik,  |c 1968- . 
260 2 |3 1992-2013  |a Zagreb :  |b U.T. Ugostiteljski i turistički marketing. 
260 3 |3 2014-  |a Zagreb :  |b UTM revija. 
300 |a sv :  |b ilustr. u bojama ;  |c 26 cm. 
310 |a Mjesečno 
321 |a Neredovito  |b 2014- 
500 |a Od god.16(1968) drugi podnasl.: časopis za ugostiteljstvo i turizam; od god.17(1969): ugostiteljstvo-turizam : jugoslavenska revija za ugostiteljstvo i turizam; od god.40,br.1/2(1992)-god.42,br.9(1994): revija za ugostiteljstvo i turizam; od god.42,br.10(1994): stručna revija za turizam; od god.65(2017),kolovoz: stručna revija za ugostiteljstvo i turizam 
500 |a Od god.65,kolovoz(2017) usp. drugi podnasl: hospitality and tourism magazine 
500 |a Od god.16(1968) urednik: Jakov Miličić; od god.16,br.4/5(1968): Ante Gavranović; od god.16,br.10(1968): Tomislav Vujasin; od god.21(1973): Ante Gavranović; od god.29,br.10(1981)-god.42,br.9(1994): Drago Ferenčić 
500 |a Od god.16(1968) format: 29 cm; od god.63(2015): 26 cm. 
588 |a Opis prema god.63,lipanj(2015) ; zadnji opis prema god.66,kolovoz(2018). 
525 |a Sadrži : UT specijal, prilog uz god.61,br.6(2013) 
515 |a God.47,br.7(1999) nije izašao. 
650 7 |a Turizam  |x Hrvatska  |v Serijske publikacije  |2 nskps 
770 0 |t Croatian convention and incentive magazine  |x 1333-249X  |w nsk.(HR-ZaNSK)000292232 
770 0 |t UT special  |x 1334-7101  |w nsk.(HR-ZaNSK)000519149 
770 0 |t HTI (Zagreb)  |x 2584-7139  |w nsk.(HR-ZaNSK)000879104 
775 0 |t UT (Zagreb, English ed. Deutsche Ausg.)  |x 1330-6863  |w nsk.(HR-ZaNSK)000019881  |g 1991-1994 
780 0 0 |t UT. Ugostiteljstvo i turizam  |x 0041-557X  |w nsk.(HR-ZaNSK)000050421 
981 |b DA  |c C1/03-09  |c C1/10-14  |c C1/15  |c C1/16  |c C/17  |p CRO  |z C1/97  |z C1/98  |z C1/99  |z C1/00  |z C1/01  |z C1/02 
998 |s DERP9902  |s JAZC0408  |s IPLP9906  |s EERC9907  |s EEMP0101  |s EERC0109  |s IPLU0210  |s VBMP0406  |s IPLP0407  |s VBMP0412  |s VBMK0601  |s VBMP0601  |s VBMK0607  |s VBMP1101  |c dkor0108  |s LJSK1204  |s LJSP1312  |s LJSP1502  |s LJSK1604  |s LJSK1605  |s LJSK1609  |s ipli1810 
852 4 |j 225.592 
886 0 |2 unimarc  |b 02800cas1 2200589 450 
PLK |a PAR  |l NSK01  |b 000019881  |m Drugo izdanje u istom mediju: UT (Zagreb, Hrvatsko izd.)  |n Drugo izdanje u istom mediju: UT (Zagreb. English ed. Deutsche Ausg.) 
PLK |a PAR  |l NSK01  |b 000879104  |m UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n HTI (Zagreb) 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000347017  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turistički radnik 
PLK |a PAR  |l NSK01  |b 000292232  |m Matična publikacija: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Prilog: Croatian convention and incentive magazine 
PLK |a PAR  |l NSK01  |b 000519149  |m Matična publikacija: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Prilog: UT special 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000010309  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Uključivanje hotelijerstva Hrvatske u internacionalni standardni sustav 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000010311  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Novo ustrojstvo računovodstvenog informacijskog sustava u hotelijerstvu Hrvatske 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000010318  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Računovodstvene informacije u usluzi prehrane 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000008738  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Svjetski turizam u 21. stoljeću 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000008739  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nove koncepcije razvoja (III) 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006907  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Osnovni elementi studije podobnosti 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006908  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Razvitak sa više iskustva, rješenja i standarda turistički razvijenih zemalja 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006916  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Stand by za hrvatski turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006917  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Rekordi nisu srušeni 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006918  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Bit ćemo turistička velesila 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006919  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Neprocjenjive štete 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006920  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Gubi li Europa utrku u svjetskom turizmu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006921  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Novi smjer u američkom restauraterstvu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006922  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turističke zajednice 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006923  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nove koncepcije razvoja 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006924  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Adut istarkog i cjelokupnoga hrvatskog turizma 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006925  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Dolazi li vrijeme hrvatskog turističkog uzleta? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006927  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Privatizacija 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006928  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Osnovano Hrvatsko udruženje hotelijera 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000006929  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nove koncepcije razvoja (II) 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000007541  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Hrvatska ima turistički image 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000007010  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turizam zemalja članica OECD 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000001945  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Organizacijska osnova hotelskog objekta 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000007784  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Osnovana Hrvatska turistička zajednica 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000007785  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Direktor hotela jučer, danas i sutra 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000007786  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Od rata do novog uzleta 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000007787  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nova klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000007788  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nove koncepcije razvoja (III) 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000050807  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kakvi ugostitelji za nekoliko godina? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000018130  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Trihinoza 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000018131  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Zagađenost priobalnog mora i crijevne infekcije 
PLK |a PAR  |l NSK01  |b 000050421  |m Nastavlja se kao: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nastavlja: UT. Ugostiteljstvo i turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000021133  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Sretna godišnjica, mr. Cook! 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000021143  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kako "Istok" integrirati u turističke tokove? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000039709  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kako poboljšati gostoljubivost osoblja prema gostima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000039713  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Bliži europskim standardima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000040014  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Niko Bulić: Znamo kuda idemo i što hoćemo 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000040023  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Bogatstvo hrvatskih vinogorja 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000040028  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turistička ponuda u novim gospodarskim uvjetima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000040037  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Tipovi trgovačkih društava 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000040056  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Razvoj i u interesu turizma 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000040062  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Izazov novoga vremena 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000040065  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n U susret europskim standardima i kvaliteti u ugostiteljstvu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000039617  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Inovacije u strukturi i organizaciji ugostiteljskih usluga 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000039627  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nove koncepcije razvoja (III) 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000039632  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Financijska policija 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048947  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048948  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Poznajete li kupca i tržište? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048950  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Stavovi i potrošnja inozemnih turista u Zagrebu (Tomas '89) 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048955  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nova klasifikacija i kategorizacija ugostiteljskih objekata i zahtjevi za proizvodnju 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048924  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Spasit ćemo Jadran 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048925  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Strategija i struktura turističkog poduzeća 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048926  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Sindikat u "minskom polju" 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048927  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Marekting 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048928  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kuda ide boravišna taksa 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048929  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Budućnost i mi 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048930  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kako oblikovati cijene usluga sportske rekreacije u obrazovanju i turizmu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048931  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude Jugoslavije 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048933  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Stavovi i potrošnja inozemnih turista u Jugoslaviji 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048934  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turistički kodeks, zašto ne? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048935  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048938  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Siguran sam, uspjet ćemo! 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048939  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048940  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Mijenjati ali - što i kako? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048941  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048942  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Vrijedno oružje u bitkama za tržište 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048943  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Uspostavljanje vlasničkih odnosa, preduvjet gospodarskog i posebno turističkog razvitka 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048944  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Prednosti otvorenih sistema za hotelsko poslovanje 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000048945  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Visoko školstvo u funkciji razvoja turističke i hotelijerske privrede 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087175  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Važna karika u primjeni Zakona o trgovačkim društvima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087478  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Gdje su i što rade diplomanti Hotelijerskog fakulteta u Opatiji 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087355  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Tipovi trgovačkih društava 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087193  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n I hrvatsko i europsko 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087206  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Privatizacija (i) u prvom krugu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087369  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Što privatnicima donosi Zakon o trgovačkim društvima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087224  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kulturna baština za kvalitetniji turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087230  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nova klasifikacija i kategorizacija ugostiteljskih objekata 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087570  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Obnova dubrovačkog turizma - najveći zadatak 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000086978  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Pronađeni nacionalni identitet 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000086979  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Zadovoljstvo i (unosan) posao 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087023  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Etnografsko naslijeđe Hrvatske i njegove tržišne mogućnosti 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087447  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Izazov europskog povratka 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087060  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Pojam trgovca - ponovno u trgovačkom pravu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087450  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Starost je vrijeme za - turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087458  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Pripreme za novi turistički uzlet 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087464  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Zaštitni znak dubrovačkog turizma 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087467  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Hrvatski vinari ukorak sa svijetom 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087851  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Istaknuta uloga u turističkom razvoju 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087865  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Hrvatski turistički slogan 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087866  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kamping u Europi 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087871  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Razvoj kamping ponude 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000087874  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Strukturalna obilježja kamping turizma u Hrvatskoj s osvrtom na europske tendencije 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000205698  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kako segmentirati naše turističko tržište? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000205700  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Bogata ponuda maritimnim sadržajima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000205701  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000205704  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kulturna baština 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000205706  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Posebnosti otočkog turizma Hrvatske 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000205708  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Koncepcijski pristup utvrđivanju standarda za kategorizaciju 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000205711  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Preokret u hrvatskom turizmu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000208507  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Gosti vjerni poznatom ugođaju i dobroj kuhinji 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000208510  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Hrvatski turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000208511  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Tko dolazi, što traži i koliko troši 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000208512  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Velika važnost malih stvari 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000208513  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Rad i kreativnost - put do uspješnog hotelijerstva 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000208514  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Gosti Južnog Tirola traže opuštanje i planinarenje 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000208515  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Osviješteni turizam 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000250486  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000250487  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Teorija i praksa turističke destinacije 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000250498  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Statistička istraživanja turizma 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000250501  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Indikatori kvalitete poslovnog uspjeha hotelske industrije 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000250510  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Metodološke osnove procjene ekoloških šteta od turizma 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000252775  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Osoblje 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000252777  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Rano identificiranje krize pomoću financijskih pokazatelja 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000252781  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Strategija razvoja destinacija 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176897  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Velike mogućnosti skandinavskog tržišta 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176929  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turističke spilje 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176944  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Jadran 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176955  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turisti o Hrvatskoj - otvoreno 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176977  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Klima - važan čimbenik turističke ponude 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176983  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n "Gastro" praćenje hrane i pića u hotelijerstvu i ugostiteljstvu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176991  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Atraktivnost turističke destinacije u Hrvatskoj 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176996  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Neuništivi hrvatski turistički biser 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000177000  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Golf 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000177003  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Voda 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176883  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Programe prilagoditi potrebama struke 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176886  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Položaj Mediterana u svjetskim turističkim tokovima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000176892  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Put do ekonomičnog poslovanja 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181390  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Gdje smo i kamo idemo 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181395  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Mali marketing velikih dosega 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181403  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Razvrstavanje, minimalni uvjeti i kategorizacija ugostiteljskih objekata 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181409  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Razuman postupak s otpacima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181410  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kada zatvoriti hotel? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181413  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Sustavna briga o obrazovanju kadrova 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181332  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nacionalni parkovi 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181337  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Pravila za 21. stoljeće 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181340  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Svijet na pladnju 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181343  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Posebne uzance u ugostiteljstvu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000181348  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Novim turističkim zakonima do kvalitetnije usluge i zaštite potrošača 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142869  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Vodeći njemački turoperatori u sve jačoj integraciji s hotelima 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142971  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Dvostruko plavetnilo otočnog turizma 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142986  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Što i kako radi turistička inspekcija? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142887  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Tko dolazi u Hrvatsku? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142991  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Atrakcije - "sirovina" turističke industrije 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142994  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kako zaštititi potrošača 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142902  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Investicijski kapital trasira kretanja turista 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142997  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Svrsishodnost - najvažnija riječ u turizmu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143540  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Tražimo prava, a ne povlastice 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143542  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kakva je atraktivnost turističkih mjesta Hrvatske? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143546  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turizam - branša budućnosti 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143400  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Kako do stručnog kadra 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143552  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Privlaćna snaga i granica destinacije 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143553  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Novi ideal 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142906  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Informacija je novac 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143309  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Vrste turističkih atrakcija 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142913  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Hoteli prognanicima na upravljanje? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142918  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Hrvatska u katalozima vodećih njemačkih turoperatora 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143411  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Tradicija od koje se živi 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143555  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nejasan status marina 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142762  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Masovni turizam na zalazu? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142922  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Hrvatska postaje najvažnijom destinacijom ! 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143418  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Tko je u kojem razredu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143496  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turizam - naš najbolji proizvod 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143497  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Posebne uzance u ugostiteljstvu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000143556  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Politika turizma u Europskoj uniji 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142766  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nema turizma bez ljudi 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142773  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Zašto se turisti (ne) vraćaju 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142779  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Znamo li što imamo? 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000142790  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Nabava proizvoda u ugostiteljstvu 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000230049  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Turisti su sve zahtjevniji 
PLK |a DN  |l NSK01  |b 000197869  |m U: UT (Zagreb. Hrvatsko izd.)  |n Izbor kanala prodaje - jamstvo dobrog marketinga