O hibridnom jeziku u reklamama
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:337229/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Diskurs i dijalog : teorije, metode i primjene : zbornik radova s 24. međunarodnog znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku održanog na Filozofskom fakultetu u Osijeku 20.‐22. svibnja 2010. ffzg.(HR-ZaFF)274450 |
| Glavni autor: | Kuna, Branko (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Kuna, B. (2010). O hibridnom jeziku u reklamama: O hibridnom jeziku u reklamama. Diskurs i dijalog : teorije, metode i primjene : zbornik radova s 24. međunarodnog znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku održanog na Filozofskom fakultetu u Osijeku 20.‐22. svibnja 2010., p. 07.
Chicago stil citiranjaKuna, Branko. "O hibridnom jeziku u reklamama: O hibridnom jeziku u reklamama." 2010: 07.
MLA stil citiranjaKuna, Branko. "O hibridnom jeziku u reklamama: O hibridnom jeziku u reklamama." 2010: 07.


