O hibridnom jeziku u reklamama

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:337229/Similar
Matična publikacija: Diskurs i dijalog : teorije, metode i primjene : zbornik radova s 24. međunarodnog znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku održanog na Filozofskom fakultetu u Osijeku 20.‐22. svibnja 2010.
ffzg.(HR-ZaFF)274450
Glavni autor: Kuna, Branko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Kuna, B. (2010). O hibridnom jeziku u reklamama: O hibridnom jeziku u reklamama. Diskurs i dijalog : teorije, metode i primjene : zbornik radova s 24. međunarodnog znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku održanog na Filozofskom fakultetu u Osijeku 20.‐22. svibnja 2010., p. 07.

Chicago stil citiranja

Kuna, Branko. "O hibridnom jeziku u reklamama: O hibridnom jeziku u reklamama." 2010: 07.

MLA stil citiranja

Kuna, Branko. "O hibridnom jeziku u reklamama: O hibridnom jeziku u reklamama." 2010: 07.