Povezanost motivacijskih uvjerenja s ponašajnom i emocionalnom uključenosti u učenje matematike
Uključenost učenika je konstrukt koji je od sredine osamdesetih godina 20. stoljeća privukao pažnju teoretičara i praktičara u području psihologije obrazovanja jer se pokazao vrlo korisnim u objašnjavanju nepoželjnih akademskih ishoda, kao što su nesudjelovanje u nastavnom procesu, loš akademski usp...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335662 |
---|---|
Matična publikacija: |
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014 |
Glavni autori: | Putarek, Vanja (-), Rovan, Daria (Author), Pavlin-Bernardić, Nina, Vlahović-Štetić, Vesna |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |