Pripremljenost budućih nastavnika za međukulturne izazove u nastavi hrvatskoga kao nasljednoga i drugoga jezika

Učitelji u hrvatskoj nastavi u inozemstvu te učitelji i nastavnici hrvatskoga jezika u Hrvatskoj, a zbog sve većeg broja učenika kojima hrvatski nije prvi jezik, za uspješan rad trebaju imati mnoga specifična znanja i kompetencije (Češi, Barbaroša Šikić, Cvikić 2012). Uz znanje jezika i znanje o jez...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335536/Similar
Matična publikacija: Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja
Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku i Srednja Europa, 2014
Glavni autori: Cvikić, Lidija (-), Novak Milić, Jasna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Cvikić, L. (2014). Pripremljenost budućih nastavnika za međukulturne izazove u nastavi hrvatskoga kao nasljednoga i drugoga jezika: Pripremljenost budućih nastavnika za međukulturne izazove u nastavi hrvatskoga kao nasljednoga i drugoga jezika. Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja.

Chicago stil citiranja

Cvikić, Lidija. "Pripremljenost budućih nastavnika za međukulturne izazove u nastavi hrvatskoga kao nasljednoga i drugoga jezika: Pripremljenost budućih nastavnika za međukulturne izazove u nastavi hrvatskoga kao nasljednoga i drugoga jezika." 2014.

MLA stil citiranja

Cvikić, Lidija. "Pripremljenost budućih nastavnika za međukulturne izazove u nastavi hrvatskoga kao nasljednoga i drugoga jezika: Pripremljenost budućih nastavnika za međukulturne izazove u nastavi hrvatskoga kao nasljednoga i drugoga jezika." 2014.