Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322389/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Poznańskie studia slawistyczne (2013), 5 ; str. 307-320 |
| Glavni autori: | Vidović Bolt, Ivana (-), Kodrić, Ana (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 00600naa a2200157 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20150109133820.0 | ||
| 008 | 140116s2013 xxu||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 453 |a Vidović Bolt, Ivana | |
| 245 | 1 | 0 | |a Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike / |c Vidović Bolt, Ivana ; Kodrić, Ana |
| 300 | |a 307-320 |f str. | ||
| 363 | |b 5 |i 2013 | ||
| 700 | 1 | |4 aut |a Kodrić, Ana | |
| 773 | 0 | |t Poznańskie studia slawistyczne |x 2084-3011 |g (2013), 5 ; str. 307-320 | |
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 | ||
| 999 | |c 322389 |d 322386 | ||