Međugrupni stavovi u školskom kontekstu u Vukovaru: promjene 2001. - 2011.

Škola je jedan od najznačajnijih socijalizacijskih agenasa kroz dugo razdoblje djetinjstva i adolescencije. Ona nije samo kontekst u kojem se stječu znanja, nego je i prenositelj društvenih vrijednosti, socijalnih normi, identitetnih obrazaca i odnosa koji vladaju među grupama u zajednici i društvu....

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318488/Similar
Matična publikacija: Program i sažeci radova 1. Dana obrazovnih znanosti "Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive"
Zagreb : Centar za poslijediplomske studije Sveučilišta u Zagrebu, 2012.
Glavni autori: Čorkalo Biruški, Dinka (-), Ajduković, Dean (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Čorkalo Biruški, D. (2012). Međugrupni stavovi u školskom kontekstu u Vukovaru: promjene 2001. - 2011: Međugrupni stavovi u školskom kontekstu u Vukovaru: promjene 2001. - 2011. Program i sažeci radova 1. Dana obrazovnih znanosti "Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive".

Chicago stil citiranja

Čorkalo Biruški, Dinka. "Međugrupni stavovi u školskom kontekstu u Vukovaru: promjene 2001. - 2011: Međugrupni stavovi u školskom kontekstu u Vukovaru: promjene 2001. - 2011." 2012.

MLA stil citiranja

Čorkalo Biruški, Dinka. "Međugrupni stavovi u školskom kontekstu u Vukovaru: promjene 2001. - 2011: Međugrupni stavovi u školskom kontekstu u Vukovaru: promjene 2001. - 2011." 2012.