Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju
Učenička uvjerenja o prirodi znanja i načinima stjecanja znanja imaju važnu ulogu u procesu učenja. Pretpostavlja se da su uvjerenja da je znanje kompleksno, dinamično i da ga pojedinac aktivno konstruira pozitivno povezana s adaptivnim motivacijskim procesima te s učinkovitim pristupima učenju. U o...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317860/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova Zadar : 2012 |
Glavni autor: | Rovan, Daria (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Rovan, D. (2012). Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju: Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju. XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova.
Chicago stil citiranjaRovan, Daria. "Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju: Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju." 2012.
MLA stil citiranjaRovan, Daria. "Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju: Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju." 2012.