Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju

Učenička uvjerenja o prirodi znanja i načinima stjecanja znanja imaju važnu ulogu u procesu učenja. Pretpostavlja se da su uvjerenja da je znanje kompleksno, dinamično i da ga pojedinac aktivno konstruira pozitivno povezana s adaptivnim motivacijskim procesima te s učinkovitim pristupima učenju. U o...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317860/Similar
Matična publikacija: XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova
Zadar : 2012
Glavni autor: Rovan, Daria (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Rovan, D. (2012). Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju: Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju. XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova.

Chicago stil citiranja

Rovan, Daria. "Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju: Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju." 2012.

MLA stil citiranja

Rovan, Daria. "Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju: Povezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju." 2012.