Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca
Cilj ovog istraživanja je bio ispitati glavne pretpostavke teorije očekivanja i vrijednosti Eccles i Wigfielda (2000) u kontekstu učenja matematike. U istraživanju je sudjelovalo 294 učenika trećeg razreda gimnazije. Ispitivane su varijable očekivanja uspjeha/uvjerenja o sposobnostima u matematici,...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317859/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova Zadar : 2012 |
Glavni autori: | Bićanić, Danijel (-), Rovan, Daria (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Bićanić, D. (2012). Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca: Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca. XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova.
Chicago stil citiranjaBićanić, Danijel. "Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca: Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca." 2012.
MLA stil citiranjaBićanić, Danijel. "Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca: Osobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca." 2012.