Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa
U radu se razmatra kohezivnost školskog razreda i mogući pristup u njezinu postizanju u kontekstu interkulturalizma koji implicira dijalog, otvorenost, dinamiku i perspektivu. Interkulturalni odnosi u razredu temelje se na komunikaciji i interakciji učenika, uspoređivanju mišljenja, ideja i kultura....
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317566/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Susret kultura Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2010 |
Glavni autori: | Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Jurčić, M. (2010). Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa: Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa. Susret kultura.
Chicago stil citiranjaJurčić, Marko. "Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa: Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa." 2010.
MLA stil citiranjaJurčić, Marko. "Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa: Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa." 2010.