Akademsko poučavanje kliničke psihologije
Sudionici: Lidija Arambašić, Filozofski fakultet, Zagreb, Vesna Gavrilov-Jerković, Filozofski fakultet, Novi Sad, Nataša Jokić-Begić, Filozofski fakultet, Zagreb (moderatorica), Robert Masten, Filozofska fakulteta, Ljubljana, Marija Mitić, Filozofski fakultet, Beograd, Alessandra Pokrajac-Bulian, Fi...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317329/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Sažeci priopćenja Zagreb : Filozofski fakultet, Zagreb, 2011 |
Glavni autor: | Jokić-Begić, Nataša (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija sažetka |
LEADER | 02708naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150618135450.0 | ||
008 | 131111s2011 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)539959 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 713 |a Jokić-Begić, Nataša | |
245 | 1 | 0 | |a Akademsko poučavanje kliničke psihologije / |c Jokić-Begić, Nataša. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Clicical psychology in academic settings | |
300 | |a 60-60 |f str. | ||
520 | |a Sudionici: Lidija Arambašić, Filozofski fakultet, Zagreb, Vesna Gavrilov-Jerković, Filozofski fakultet, Novi Sad, Nataša Jokić-Begić, Filozofski fakultet, Zagreb (moderatorica), Robert Masten, Filozofska fakulteta, Ljubljana, Marija Mitić, Filozofski fakultet, Beograd, Alessandra Pokrajac-Bulian, Filozofski fakultet Rijeka, Anita Vulić-Prtorić, Filozofski fakultet, Zadar i Ivanaka Živčić-Bećirević, Filozofski fakultet, Rijeka Nakon prilagođavanja studijskih programa Bolonjskom procesu obrazovanja došlo je do znatnih promjena u studiju psihologije. Cilj okruglog stola je predstaviti strukturu i načine poučavanja kliničke psihologije kroz sve razine studija (preddiplomsku, diplomsku i poslijediplomsku) u različitim sveučilišnim centrima u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji (Beograd, Ljubljana, Novi Sad, Rijeka, Zadar, Zagreb), kako bi se razmijenila iskustva i potaknula međusveučilišna suradnja. Svaka Katedra će ukratko predstaviti načine poučavanja i strukturu nastave iz kliničke psihologije. Predložene su sljedeće teme za raspravu na Okruglom stolu: (1) na kojim razinama studija je primjereno podučavati kliničku psihologiju, (2) koje nastavne sadržaje i metode se izdvajaju kao posebno korisne, (3) s kojim se izazovima susrećemo u svom radu, (4) uporaba modernih tehnologija u poučavanju, (5) etička pitanja s kojima se susrećemo, (6) kakvi su budući planovi unaprjeđenja nastavnog procesa. Pozvani sudionici okruglog stola su i studenti s različitih razina studija. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301675-1389 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a podučavanje, akademsko okruženje, klinička psihologija |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Teaching, academic setting, clinical psychology |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa (07-09.04.2011. ; Zagreb, Hrvatska) |t Sažeci priopćenja |d Zagreb : Filozofski fakultet, Zagreb, 2011 |n Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena |z 978-953-175-391-3 |g str. 60-60 |w ffzg.(HR-ZaFF)319534 | |
856 | |u http://psihologija.ffzg.unizg.hr/uploads/Gb/Qm/GbQmtnkmj4MXzM51fkNRQA/knjiga_sazetaka_web_verzija.pdf |y Elektronička verzija sažetka | ||
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Strucni - Ostalo - Sazetak |t 1.13 | ||
999 | |c 317329 |d 317327 |