Važnost kvalitetnih projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma

Svjetska ekonomska kriza bilježi značajan napredak prelijevanjem financijske krize na realni sektor, a popraćena je mnogobrojnim socijalnim problemima koji su prouzročeni otkazima uslijed silazne putanje svjetskog gospodarstva. Kao mala ekonomija integrirana u globalizirane gospodarske tokove Republ...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317252/Details
Matična publikacija: Projekti i projektni menadžment, Zbornik radova
Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti Baltazar Adam Krčelić, 2011
Glavni autori: Blažević, Zrinka (-), Tomić, Daniel (Author), Tijanić, Lela
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02956naa a2200229uu 4500
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)531441 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 830  |a Blažević, Zrinka 
245 1 0 |a Važnost kvalitetnih projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma /  |c Blažević, Zrinka ; Tomić, Daniel ; Tijanić, Lela. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Importance of High-Quality Projects for Development of Croatian Tourism in Period of Crisis 
300 |a 189-198  |f str. 
520 |a Svjetska ekonomska kriza bilježi značajan napredak prelijevanjem financijske krize na realni sektor, a popraćena je mnogobrojnim socijalnim problemima koji su prouzročeni otkazima uslijed silazne putanje svjetskog gospodarstva. Kao mala ekonomija integrirana u globalizirane gospodarske tokove Republika Hrvatska je počela osjećati posljedice globalne ekonomske krize. Iako je teško odrediti uzroke, trajanje i posljedice krize u kojoj se nalazimo, izvjesno je da je aktulana kriza usporila ili onemogućila ostvarenje brojnih razvojinh projekata, te su mnoge zemlje, iako svjesne da kriza može biti šansa ako joj se pristupi kvalitetnom strategijom i projektima, prestale financirati istraživačke i razvojne projekte. Turizam, kao jednu od ključnih gospodarskih grana u Republici Hrvatskoj pogodila je slična sudbina. Značajan porast nezaposlenosti popraćen sniženjem razina plaća izaziva osjećaj nesigurnosti potrošača što utječe na razvoj turizma. Predviđen je značajan pad fizičkih pokazatelja u turističkim dolascima i noćenjima u Republici Hrvatskoj. No, uz kvalitetnu strategiju razvoja i mnogobrojne projekte, čiji je cilj poticanje razvoja turizma Republike Hrvatske kroz razvoj turističke ponude, očuvanje i obnovu tradicijskih objekata, oživljavanje starih zanata i lokalnih običaja te profiliranje Hrvatske kao turističkog odredišta izbjegnuti su rezultati katastrofalnih predviđanja te je utvrđen porast od 1, 91% (2007.), 1, 92% (2008.) do 2, 07% (2009. godine) na uštrb drugih država. Stoga se s opravdanjem pitamo: Kakva je strategija korištena, odnosno u koje je projekte hrvatski turizam ulagalo u periodu krize? 
546 |a HRV 
690 |a 5.01 
693 |a kriza, projekti, razvoj turizma u Republici Hrvatskoj  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a crisis, projects, tourism development in Croatia  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Tomić, Daniel  |4 aut 
700 1 |a Tijanić, Lela  |4 aut 
773 0 |a Projekti i projektni menadžment (25-26.02.2011. ; Zaprešić, Hrvatska)  |t Projekti i projektni menadžment, Zbornik radova  |d Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti Baltazar Adam Krčelić, 2011  |n Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Skledar, Nikola ; Vojnović, Savo ; Žarković, Neven  |z 978-953-7670-20-7  |g str. 189-198 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.09 
999 |c 317252  |d 317250