Što je e-učenje bez metapodataka
Danas postoji potpuna suglasnost o potrebi uvođenja e-učenja u obrazovne sustave što je pogodovalo razvoju i širenju elektroničkih obrazovnih okruženja. Za informacijsku su zajednicu pitanja i problemi koji se nameću u okviru takvih okruženja višestruko interesantna, osobito u dijelu koji se odnosi...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316972/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
13. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2010 |
| Glavni autor: | Špiranec, Sonja (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02686naa a2200217uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131111s2010 xx 1 hrv|d | ||
| 035 | |a (CROSBI)498928 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 451 |a Špiranec, Sonja | |
| 245 | 1 | 0 | |a Što je e-učenje bez metapodataka / |c Špiranec, Sonja. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Is e-learning without metadata meaningful? | |
| 300 | |a 75-89 |f str. | ||
| 520 | |a Danas postoji potpuna suglasnost o potrebi uvođenja e-učenja u obrazovne sustave što je pogodovalo razvoju i širenju elektroničkih obrazovnih okruženja. Za informacijsku su zajednicu pitanja i problemi koji se nameću u okviru takvih okruženja višestruko interesantna, osobito u dijelu koji se odnosi na izgradnju infrastrukture obrazovnih izvora. Naime, kada se učenje odvija u mrežnim prostorima, temeljnu komponentu učenja čine informacijski izvori koji dobivaju potpuno novu ulogu u obrazovnom procesu, a pitanje njihove organizacije evidentno bi moglo utjecati na kvalitetu tih procesa. U radu se polazi od teze da organizacija informacija čini okosnicu razvoja elektroničke obrazovne okoline, a na tom će se tragu interpretirati i središnja pozicija koncepta metapodataka. Nakon predstavljanja standarda metapodataka iz područja obrazovanja (LOM: Learning object metadata) autorica će razmotrit njegov odnos prema Dublinskoj jezgri (DC) te se osvrnuti na probleme koji određuju smjer diskusije u području, poput interoperabilnosti, višestruke iskoristivosti, pretraživanja u svrhu obrazovanja itd. Završni dio rada bit će posvećen činjenici da mnogi fenomeni poput weba 2.0 i Semantičkog weba u trenutku koncipiranja standarda LOM još nisu postojali, a danas snažno utječu na informacijske prostore. Stoga će se preispitati održivost postojećeg modela metapodataka za obrazovne izvore te ukazati na mogući smjer budućeg razvoja. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301799-1755 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.04 | ||
| 693 | |a e-učenje, objekti učenja, metapodaci za obrazovne izvore, standard LOM, interoperabilnost |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a e-learning, learning objects, educational metadata, LOM, interoperability |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |a 13. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture (25.-27.11.2009 ; Rovinj, Hrvatska) |t 13. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture |d Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2010 |n Willer, Mirna ; Faletar Tanacković, Sanjica |z 978-953-6001-69-9 |g str. 75-89 | |
| 942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
| 999 | |c 316972 |d 316970 | ||


