|
|
|
|
LEADER |
02707naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205155122.0 |
008 |
131111s2008 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)473955
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
245 |
1 |
0 |
|a Pedagogijska znanost: između teorije i pedagoške prakse /
|c Neven Hrvatić.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Pedagogical science: the theory and pedagogical practice
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Pedagogijska znanost danas, prolazi svojevrsnu katarzu: između glorificiranja i negiranja, krize i ekspanzije, proturječju između teorije i pedagoške prakse. Iako je u suvremenom svijetu na djelu nekoliko razvoja koji se, zbog svoje sveprisutnosti, mogu držati zajedničkim pravcima u znanosti o odgoju, polaznica novih pristupa i konceptualnih modela je: važnost promjena i prilagodbi, uz zadržavanje temeljnih teorijskih odrednica. Isticanje potrebe za promjenama tradicionalne pedagogije proizlazi i iz stvaranja nove paradigme: prema gledanju na život i svijet iz više pravaca i filozofskih pogleda, gdje se mijenja i pedagoški način mišljenja kao i ustroj škole od (pre)naglašenog spoznajnog (kognitivnog), prema socijalnim odnosima, demokratskoj participaciji i suradničkom učenju. Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: studiju pedagogije i implementaciji u pedagoškoj (školskoj) praksi, koncepciji cjeloživotnog učenja i trajnog profesionalnog razvoja pedagoga. Na taj način kontinuirano praćenje (i poticanje) razvoja pedagogijske znanosti postaje temeljna pretpostavka unapređenja kvalitete i efikasnosti obrazovanja i potrebni iskorak prema društvu znanja. Dometi suvremene pedagogije neće biti ograničeni jedino ako će produkt biti znanja koja će trebati svima, uvažavajući realnost, ali i neiskorištene potencijale. Posebno je to razvidno u segmentu opće i sistematske pedagogije, kojima je razvoj usporen u odnosu na lepezu subpedagogijskih disciplina, koje su često zasnovane na površnim vezama s matičnom znanosti i sve više nose predznak stručne i/ili popularne pedagogije.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1765
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a pedagogijska znanost, pedagoška praksa, studij pedagogije, popularna pedagogija
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a pedagogical science, pedagogical practices, the study of pedagogy, popular pedagogy
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja (16-18.10.2008. ; Mostar, Bosna i Hercegovina)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Recenzija
|z Znanstveni - Plenarno - ppt
|t 3.16
|
999 |
|
|
|c 316786
|d 316784
|