Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
U radu prikazujemo razvoj konceptualizacije pristupa ishoda učenja i kompetencija u visokom obrazovanju u sklopu europskih politika, počevši od okosnice koju je postavilo Europsko vijeće u Lisabonu (2000.), temeljem koje su stručnjaci Europske komisije i projekta Tuning Educational Structures in Eur...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316679/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Božić, Jasmina (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://www.ishodi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=126 |
APA stil citiranja
Božić, J. (2009). Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Chicago stil citiranjaBožić, Jasmina. Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. 2009.
MLA stil citiranjaBožić, Jasmina. Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. 2009.