Croatian public administration and NGO in the educational arena: Is there a forgotten ally waiting to join in?
U radu se analiziraju promjene odnosa između državne administracije i civilnog sektora u području obrazovanja u kontekstu šire teme poticanja demokratskog razvoja Hrvatske. Ističe se da su tijekom 1990.-ih prijelazom iz humanitarnog na obrazovno područje nevladine udruge potakle demokratske promjene...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316513/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
NGOs and public administration: Perspectives of partnership in the process of European integration Zagreb : Institute for International Relations (IMO), 2001 |
Glavni autor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
LEADER | 02585naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2001 xx 1 eng|d | ||
035 | |a (CROSBI)441459 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Spajić-Vrkaš, Vedrana | |
245 | 1 | 0 | |a Croatian public administration and NGO in the educational arena: Is there a forgotten ally waiting to join in? / |c Spajić-Vrkaš, Vedrana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Croatian public administration and NGO in the educational arena: Is there a forgotten ally waiting to join in? | |
300 | |a 105-121 |f str. | ||
520 | |a U radu se analiziraju promjene odnosa između državne administracije i civilnog sektora u području obrazovanja u kontekstu šire teme poticanja demokratskog razvoja Hrvatske. Ističe se da su tijekom 1990.-ih prijelazom iz humanitarnog na obrazovno područje nevladine udruge potakle demokratske promjene u obrazovanju i putem obrazovanja uvođenjem novih sadržaja, metoda i organizacije formalnog obrazovanja, no da je, usprkos porastu suradnje, sam obrazovni sektor zakazao kao tranzicijski čimbenik zbog niza strukturalnih, institucionalnih i psiholoških prepreka, koje autorica opisuje oslanjajući se na rezultate svojeg kvalitativnog istraživanja o stanju obrazovanja za demokratsko građanstvo u Hrvatskoj. S obzirom da početkom 2000. dolazi do poboljšanja suradnje između države i civilnog društva općenito, a posebno u području obrazovanja, ona postavlja pitanje je li to dovoljno za punu transformaciju obrazovanja prema potrebama demokratskog razvoja. Kako bi odgovorila na to pitanje, uspoređuje tranzicijske i europske razvojne prioritete i upozorava na nerazmjer u nizu područja vitalnih za razvoj, te sugerira da povećanje državne potpore obrazovnim projektima civilnog društva nikako ne smije dovesti u pitanje poticanje razvojno-istraživačkih aktivnosti u području obrazovanja. | ||
546 | |a ENG | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a european integration ; Croatia ; education for democratic citizenship |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a European integration ; Croatia ; education for democratic citizenship |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a International Seminar NGOs and Public Administration: Perspectives of Partnership in the Process of European Integration (15.-16. lipnja 2001. ; Zagreb, Hrvatska) |t NGOs and public administration: Perspectives of partnership in the process of European integration |d Zagreb : Institute for International Relations (IMO), 2001 |n Igor Vidačak |z 953-6096-23-4 |g str. 105-121 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 316513 |d 316511 |