Croatian public administration and NGO in the educational arena: Is there a forgotten ally waiting to join in?

U radu se analiziraju promjene odnosa između državne administracije i civilnog sektora u području obrazovanja u kontekstu šire teme poticanja demokratskog razvoja Hrvatske. Ističe se da su tijekom 1990.-ih prijelazom iz humanitarnog na obrazovno područje nevladine udruge potakle demokratske promjene...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316513/Details
Matična publikacija: NGOs and public administration: Perspectives of partnership in the process of European integration
Zagreb : Institute for International Relations (IMO), 2001
Glavni autor: Spajić-Vrkaš, Vedrana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 02585naa a2200205uu 4500
008 131111s2001 xx 1 eng|d
035 |a (CROSBI)441459 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Spajić-Vrkaš, Vedrana 
245 1 0 |a Croatian public administration and NGO in the educational arena: Is there a forgotten ally waiting to join in? /  |c Spajić-Vrkaš, Vedrana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Croatian public administration and NGO in the educational arena: Is there a forgotten ally waiting to join in? 
300 |a 105-121  |f str. 
520 |a U radu se analiziraju promjene odnosa između državne administracije i civilnog sektora u području obrazovanja u kontekstu šire teme poticanja demokratskog razvoja Hrvatske. Ističe se da su tijekom 1990.-ih prijelazom iz humanitarnog na obrazovno područje nevladine udruge potakle demokratske promjene u obrazovanju i putem obrazovanja uvođenjem novih sadržaja, metoda i organizacije formalnog obrazovanja, no da je, usprkos porastu suradnje, sam obrazovni sektor zakazao kao tranzicijski čimbenik zbog niza strukturalnih, institucionalnih i psiholoških prepreka, koje autorica opisuje oslanjajući se na rezultate svojeg kvalitativnog istraživanja o stanju obrazovanja za demokratsko građanstvo u Hrvatskoj. S obzirom da početkom 2000. dolazi do poboljšanja suradnje između države i civilnog društva općenito, a posebno u području obrazovanja, ona postavlja pitanje je li to dovoljno za punu transformaciju obrazovanja prema potrebama demokratskog razvoja. Kako bi odgovorila na to pitanje, uspoređuje tranzicijske i europske razvojne prioritete i upozorava na nerazmjer u nizu područja vitalnih za razvoj, te sugerira da povećanje državne potpore obrazovnim projektima civilnog društva nikako ne smije dovesti u pitanje poticanje razvojno-istraživačkih aktivnosti u području obrazovanja. 
546 |a ENG 
690 |a 5.07 
693 |a european integration ; Croatia ; education for democratic citizenship  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a European integration ; Croatia ; education for democratic citizenship  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a International Seminar NGOs and Public Administration: Perspectives of Partnership in the Process of European Integration (15.-16. lipnja 2001. ; Zagreb, Hrvatska)  |t NGOs and public administration: Perspectives of partnership in the process of European integration  |d Zagreb : Institute for International Relations (IMO), 2001  |n Igor Vidačak  |z 953-6096-23-4  |g str. 105-121 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 316513  |d 316511