Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse

U strukturiranju nacionalnog kurikuluma multikulturalno okružje predstavlja jednu od temeljnih odrednica. Definiranje bitnih kurikularnih sastavnica zavist će i od interkulturalnih predispozicija učenika (pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema za zajednički život...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316506/Similar
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Hrvatić, N. (2009). Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse: Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse.

Chicago stil citiranja

Hrvatić, Neven. Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse: Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse. 2009.

MLA stil citiranja

Hrvatić, Neven. Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse: Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse. 2009.