Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata

Polazeći od Pintrichevog modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj rad je zamišljen kao pokušaj odgovaranja na jedno od pitanja o samoreguliranom učenju koja su rijetko adresirana u do sada objavljenim istraživačk...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316030/Details
Matična publikacija: Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem
Sarajevo : Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine ; Društvo psihologa Republike Srpske, 2009
Glavni autori: Mujagić, Amela (-), Buško, Vesna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija sažetka
LEADER 02866naa a2200253uu 4500
005 20150507093924.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)400685 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mujagić, Amela 
245 1 0 |a Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata /  |c Mujagić, Amela ; Buško, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Lerning management: Self-regulation construct and the structure of its components 
300 |a 9-9  |f str. 
520 |a Polazeći od Pintrichevog modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj rad je zamišljen kao pokušaj odgovaranja na jedno od pitanja o samoreguliranom učenju koja su rijetko adresirana u do sada objavljenim istraživačkim radovima. Na temelju uvida u teorijske pretpostavke ovog modela, te kritičkog razmatranja istraživanja u području, postavljen je osnovni cilj istraživanja kao pokušaj provjere strukture samoregulacije učenja. U radu je testiran model koji pretpostavlja hijerarhijsku organizaciju strategija samoregulacije i prema kojemu se opći mehanizam samoregulacije pri učenju nalazi u osnovi zasebnih i različitih oblika aktivnosti opisanih strategijama samoregulacije kognicije, motivacije i ponašanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku studenata (N=218) prve godine Pedagoškog fakulteta u Bihaću, oba spola i prosječne dobi od 19 godina. Podaci o relevantnim varijablama istraživanja prikupljeni su primjenom dvaju instrumenata: Upitnik za ispitivanje strategija učenja u studiju (LIST ; strategije samoregulacije kognicije i ponašanja) i Upitnik strategija samoregulacije motivacije (SSRM). Teorijski pretpostavljena struktura samoregulacije učenja testirana postupkom konfirmatorne faktorske analize. Uz određene prilagodbe početnog modela, rezultati su djelomično potvrdili pretpostavke o strukturi samoregulacije učenja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301683-1402 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a samoregulacija učenja, strategije samoregulacije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a learning self-regulation, self-regulation strategies  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |9 400  |a Buško, Vesna  |4 aut 
773 0 |a 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine (29-31.01.2009. ; Sarajevo, Bosna i Hercegovina)  |t Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem  |d Sarajevo : Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine ; Društvo psihologa Republike Srpske, 2009  |n Kolenović-Đapo, Jadranka ; Hasanbegović-Anić, Enedina ; Đapo, Nermin ; Đokić, Ratko  |z 978-9958-585-72-2  |g str. 9-9 
856 |u http://hrcak.srce.hr/111592  |y Elektronička verzija sažetka 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak  |t 1.12 
999 |c 316030  |d 316028