Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata
Polazeći od Pintrichevog modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj rad je zamišljen kao pokušaj odgovaranja na jedno od pitanja o samoreguliranom učenju koja su rijetko adresirana u do sada objavljenim istraživačk...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316030/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem Sarajevo : Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine ; Društvo psihologa Republike Srpske, 2009 |
Glavni autori: | Mujagić, Amela (-), Buško, Vesna (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija sažetka |
LEADER | 02866naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150507093924.0 | ||
008 | 131111s2009 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)400685 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mujagić, Amela | |
245 | 1 | 0 | |a Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata / |c Mujagić, Amela ; Buško, Vesna. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Lerning management: Self-regulation construct and the structure of its components | |
300 | |a 9-9 |f str. | ||
520 | |a Polazeći od Pintrichevog modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj rad je zamišljen kao pokušaj odgovaranja na jedno od pitanja o samoreguliranom učenju koja su rijetko adresirana u do sada objavljenim istraživačkim radovima. Na temelju uvida u teorijske pretpostavke ovog modela, te kritičkog razmatranja istraživanja u području, postavljen je osnovni cilj istraživanja kao pokušaj provjere strukture samoregulacije učenja. U radu je testiran model koji pretpostavlja hijerarhijsku organizaciju strategija samoregulacije i prema kojemu se opći mehanizam samoregulacije pri učenju nalazi u osnovi zasebnih i različitih oblika aktivnosti opisanih strategijama samoregulacije kognicije, motivacije i ponašanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku studenata (N=218) prve godine Pedagoškog fakulteta u Bihaću, oba spola i prosječne dobi od 19 godina. Podaci o relevantnim varijablama istraživanja prikupljeni su primjenom dvaju instrumenata: Upitnik za ispitivanje strategija učenja u studiju (LIST ; strategije samoregulacije kognicije i ponašanja) i Upitnik strategija samoregulacije motivacije (SSRM). Teorijski pretpostavljena struktura samoregulacije učenja testirana postupkom konfirmatorne faktorske analize. Uz određene prilagodbe početnog modela, rezultati su djelomično potvrdili pretpostavke o strukturi samoregulacije učenja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301683-1402 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a samoregulacija učenja, strategije samoregulacije |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a learning self-regulation, self-regulation strategies |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |9 400 |a Buško, Vesna |4 aut | |
773 | 0 | |a 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine (29-31.01.2009. ; Sarajevo, Bosna i Hercegovina) |t Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem |d Sarajevo : Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine ; Društvo psihologa Republike Srpske, 2009 |n Kolenović-Đapo, Jadranka ; Hasanbegović-Anić, Enedina ; Đapo, Nermin ; Đokić, Ratko |z 978-9958-585-72-2 |g str. 9-9 | |
856 | |u http://hrcak.srce.hr/111592 |y Elektronička verzija sažetka | ||
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak |t 1.12 | ||
999 | |c 316030 |d 316028 |