Kompetencije za psihosocijalni rad - percepcija studenata pomagačkih struka
Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti što sami studenti, po završetku svojeg obrazovanja, misle da mogu i znaju raditi u području psihosocijalnog rada. Zanimala nas je procjena studenata koliko uspješno, u trenutku kada se nalaze na kraju svojeg visokoškolskog obrazovanja, mogu provoditi specifič...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315905/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem Sarajevo : Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine ; Društvo psihologa Republike Srpske, 2009. |
| Glavni autori: | Huić, Aleksandra (-), Ricijaš, Neven (Author), Branica, Vanja |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 03377naa a2200289uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20131205134202.0 | ||
| 008 | 131111s2009 xx 1 hrv|d | ||
| 035 | |a (CROSBI)390547 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 705 |a Huić, Aleksandra | |
| 245 | 1 | 0 | |a Kompetencije za psihosocijalni rad - percepcija studenata pomagačkih struka / |c Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Competencies for psychosocial work - students' perception | |
| 300 | |a 21 |f str. | ||
| 520 | |a Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti što sami studenti, po završetku svojeg obrazovanja, misle da mogu i znaju raditi u području psihosocijalnog rada. Zanimala nas je procjena studenata koliko uspješno, u trenutku kada se nalaze na kraju svojeg visokoškolskog obrazovanja, mogu provoditi specifične aktivnosti u praksi. Pretpostavili smo da će se studenti psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, s obzirom na razlike u obrazovnim programima ove tri studijske grupe, razlikovati u svojoj percepciji kompetentnosti za psihosocijalni rad. Sudjelovalo je ukupno 302 studenata četvrte godine (dvije generacije), od čega 112 studenata psihologije (37%), 119 studenata socijalnog rada (39%) i 71 student socijalne pedagogije (24%). Primijenili smo Skalu percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad (Ricijaš, Huić i Branica, 2006), te prikupili podatke o tome vide li se studenti po završetku svojeg obrazovanja u neposrednom radu s korisnicima kao i podatke o uključenosti studenata u volonterske aktivnosti u području psihosocijalnog rada. Rezultati pokazuju kako postoje značajne razlike između studenata tri studijske grupe – studenti socijalne pedagogije osjećaju se najkompetentnije, dok se studenti psihologije osjećaju najmanje kompetentno za budući psihosocijalni rad. Studenti koji na kraju svojeg obrazovanja žele karijeru u ovom području razlikuju se od studenata koji to ne žele i to s obzirom na procjenu kompetentnosti za neposredan rad s korisnicima. Također, oni studenti koji su tijekom studija, putem volontiranja, stekli praktično iskustvo u radu osjećaju se kompetentnije od studenata koji se nisu angažirali na taj način, što govori u prilog poticanju studenata na volonterski psihosocijalni rad tijekom studija. Rezultati su raspravljeni u svjetlu razlika studentskih programa navedenih struka. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 013-0000000-2630 | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301422-1420 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.06 | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 690 | |a 5.09 | ||
| 693 | |a kompetencije, ishodi obrazovanja, samoprocjena, studenti |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a competencies, educational outcomes, selfperception, students |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Ricijaš, Neven |4 aut | |
| 700 | 1 | |a Branica, Vanja |4 aut | |
| 773 | 0 | |a Naučno-stručni skup: 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem (29.-31.01.2009. ; Sarajevo, Bosna i Hercegovina) |t Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem |d Sarajevo : Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine ; Društvo psihologa Republike Srpske, 2009. |n Kolenović-Đapo, Jadranka ; Hasanbegović-Anić, Enedina ; Đapo, Nermin ; Đokić, Ratko |z 978-9958-585-72-2 |g str. 21 | |
| 942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak |t 1.12 | ||
| 999 | |c 315905 |d 315903 | ||


