Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju

Promjene uvjetovane napretkom informacijsko komunikacijske tehnologije utječu na sve aspekte ljudskog života. Obrazovne institucije redefiniraju i usklađuju programe i kurikulum s uvijetima koje zahtijeva moderno informacijsko društvo odnosno društvo znanja. Samo obrazovno okruženje transformira se...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315814/Details
Matična publikacija: Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008
Glavni autori: Banek Zorica, Mihaela (-), Fresl, Iva (Author), Lukačić, Petar, Tuškan, Katarina
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02428naa a2200253uu 4500
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)372822 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 442  |a Banek Zorica, Mihaela 
245 1 0 |a Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju /  |c Banek Zorica, Mihaela ; Fresl, Iva ; Lukačić, Petar ; Tuškan, Katarina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Active student role in virtual learning environment 
300 |a 193-198  |f str. 
520 |a Promjene uvjetovane napretkom informacijsko komunikacijske tehnologije utječu na sve aspekte ljudskog života. Obrazovne institucije redefiniraju i usklađuju programe i kurikulum s uvijetima koje zahtijeva moderno informacijsko društvo odnosno društvo znanja. Samo obrazovno okruženje transformira se od okruženja gdje je nastavnik u centru obrazovnog procesa, prema okruženju u kojemu je glavni fokus na studentu i njegovom usvajanju znanja kroz samostalan istraživački rad. Obrazovni sustav ima za cilj stvaranje aktivnih i samostalnih sudionika društva znanja, stručnjaka spremnih na konstantne promjene i cijeloživotno učenje. Elektroničko obrazovno okruženje jedna je od platformi za provođenje istraživačkog učenja i primjenu novih oblika nastave. Znanja i vještine potrebne za djelovanje u virtualnom ili mrežnom okruženju drugačija su od onih potrebnih za uspješno funkcioniranje u tradicionalnim učionicama. U ovom članku prikazat ćemo rezultate i iskustva studenata Odsjeka za informacijske znanosti, Filozofskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu u radu sa sustavom e-učenja Omega, te usvajanjem i primjenom znanja izradom nastavnih materijala tzv.lekcija. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301799-1755 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a hibridno učenje, učenje okrenuto studentu, Omega, Moodle  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a blended learning, student-centered learning, Omega, Moodle  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Fresl, Iva  |4 aut 
700 1 |a Lukačić, Petar  |4 aut 
700 1 |a Tuškan, Katarina  |4 aut 
773 0 |a 11. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji (21.-23. studenoga 2007. ; Poreč, Hrvatska)  |t Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture  |d Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008  |n Mirna Willer  |z 978-953-6001-56-9  |g str. 193-198 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Ostalo - Poster - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 315814  |d 315812