Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju
Promjene uvjetovane napretkom informacijsko komunikacijske tehnologije utječu na sve aspekte ljudskog života. Obrazovne institucije redefiniraju i usklađuju programe i kurikulum s uvijetima koje zahtijeva moderno informacijsko društvo odnosno društvo znanja. Samo obrazovno okruženje transformira se...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315814/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008 |
Glavni autori: | Banek Zorica, Mihaela (-), Fresl, Iva (Author), Lukačić, Petar, Tuškan, Katarina |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02428naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)372822 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 442 |a Banek Zorica, Mihaela | |
245 | 1 | 0 | |a Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju / |c Banek Zorica, Mihaela ; Fresl, Iva ; Lukačić, Petar ; Tuškan, Katarina. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Active student role in virtual learning environment | |
300 | |a 193-198 |f str. | ||
520 | |a Promjene uvjetovane napretkom informacijsko komunikacijske tehnologije utječu na sve aspekte ljudskog života. Obrazovne institucije redefiniraju i usklađuju programe i kurikulum s uvijetima koje zahtijeva moderno informacijsko društvo odnosno društvo znanja. Samo obrazovno okruženje transformira se od okruženja gdje je nastavnik u centru obrazovnog procesa, prema okruženju u kojemu je glavni fokus na studentu i njegovom usvajanju znanja kroz samostalan istraživački rad. Obrazovni sustav ima za cilj stvaranje aktivnih i samostalnih sudionika društva znanja, stručnjaka spremnih na konstantne promjene i cijeloživotno učenje. Elektroničko obrazovno okruženje jedna je od platformi za provođenje istraživačkog učenja i primjenu novih oblika nastave. Znanja i vještine potrebne za djelovanje u virtualnom ili mrežnom okruženju drugačija su od onih potrebnih za uspješno funkcioniranje u tradicionalnim učionicama. U ovom članku prikazat ćemo rezultate i iskustva studenata Odsjeka za informacijske znanosti, Filozofskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu u radu sa sustavom e-učenja Omega, te usvajanjem i primjenom znanja izradom nastavnih materijala tzv.lekcija. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301799-1755 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a hibridno učenje, učenje okrenuto studentu, Omega, Moodle |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a blended learning, student-centered learning, Omega, Moodle |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Fresl, Iva |4 aut | |
700 | 1 | |a Lukačić, Petar |4 aut | |
700 | 1 | |a Tuškan, Katarina |4 aut | |
773 | 0 | |a 11. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji (21.-23. studenoga 2007. ; Poreč, Hrvatska) |t Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture |d Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008 |n Mirna Willer |z 978-953-6001-56-9 |g str. 193-198 | |
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Ostalo - Poster - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 315814 |d 315812 |