Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi
Cilj istraživanja jest uvidjeti odnos između djetetovog subjektivnog osjećaja usamljenosti i njegove prihvaćenosti u razredu koji polazi te njegove sklonosti da prihvaća ili odbacuje svoje suučenike. Problemi postavljeni u ovome istraživanju jesu: a) Ispitati povezanost između različitih tipova usam...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315799/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa Poreč : Društvo psihologa Istre, 2008. |
Glavni autori: | Maričić, Jelena (-), Kamenov, Željka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Maričić, J. (2008). Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi: Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi. Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa.
Chicago stil citiranjaMaričić, Jelena. "Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi: Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi." 2008.
MLA stil citiranjaMaričić, Jelena. "Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi: Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi." 2008.