Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi

Cilj istraživanja jest uvidjeti odnos između djetetovog subjektivnog osjećaja usamljenosti i njegove prihvaćenosti u razredu koji polazi te njegove sklonosti da prihvaća ili odbacuje svoje suučenike. Problemi postavljeni u ovome istraživanju jesu: a) Ispitati povezanost između različitih tipova usam...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315799/Similar
Matična publikacija: Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Poreč : Društvo psihologa Istre, 2008.
Glavni autori: Maričić, Jelena (-), Kamenov, Željka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Maričić, J. (2008). Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi: Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi. Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa.

Chicago stil citiranja

Maričić, Jelena. "Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi: Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi." 2008.

MLA stil citiranja

Maričić, Jelena. "Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi: Povezanost različitih tipova usamljenosti i odnosa sa suučenicima kod djece osnovnoškolske dobi." 2008.