Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja
Brojna istraživanja pokazuju da razvoj matematičkih pojmova započinje vrlo rano da bi se intenzivirao u predškolskom i školskom razdoblju. Jedan takav ključni konceptualni napredak predstavlja razumijevanje odnosa dio-cjelina koji predstavlja osnovu za stjecanje vještine zbrajanja (Resnick, 1992). N...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315679/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008 |
| Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Rovan, Daria |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2008). Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja: Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja. XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja: Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja." 2008.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja: Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja." 2008.


