|
|
|
|
| LEADER |
01925naa a2200205uu 4500 |
| 005 |
20131205135932.0 |
| 008 |
131111s2008 xx 1 hrv|d |
| 035 |
|
|
|a (CROSBI)340340
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
| 100 |
1 |
|
|9 791
|a Vlahović-Štetić, Vesna
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj /
|c Vlahović-Štetić, Vesna.
|
| 246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Monitoring and evaluation: what is our aim
|
| 300 |
|
|
|f str.
|
| 520 |
|
|
|a Praćenje i vrednovanje u obrazovanju treba provoditi na različitim razinama a podatke prikupljati iz više izvora. Tako valja pratiti i vrednovati resurse, procese i ishode. Resursi koje treba vrednovati u obrazovanju su: programi, obrazovanje učitelja, karakteristike učenika, kvaliteta institucija koje se bave obrazovanjem. Kad je riječ o procesima valja dobiti uvide učenika, učitelja, roditelja ali i neovisnih opažača procesa koji se odvijaju u školama. Najčešće u obrazovanju govorimo o vrednovanju ishoda ali i tada smo usmjereni prvenstveno na znanje a zanemarujemo druge vrlo relevantne obrazovne ishode kao što su primjerice socijalne vještine ili učenička slika o sebi. Praćenje i vrednovanje se u obrazovanju do sada najčešće provodilo kroz unutarnje vrednovanje, no započeli su i procesi vanjskog vrednovanja i samovrednovanja. Važno je pritom jasno definirati ciljeve koje pokušavamo ostvariti njihovom provedbom, a to su poboljšavanje obrazovnih ishoda kod učenika, poticanje kvalitete učitelja i škola te rad na unapređenju kvalitete cijelog obrazovnog sustava.
|
| 546 |
|
|
|a HRV
|
| 693 |
|
|
|a praćenje, vrednovanje, obrazovanje
|l hrv
|2 crosbi
|
| 693 |
|
|
|a monitoring, evaluation, education
|l eng
|2 crosbi
|
| 773 |
0 |
|
|a Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" (24.-25.04.2008. ; Split, Hrvatska)
|
| 942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Strucni - Plenarno - Nista
|t 3.15
|
| 999 |
|
|
|c 315457
|d 315455
|