Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika
Istraživanja pokazuju da se za vrednovanje kvalitete nastave koriste različite metode istraživanja koje nisu jednako pouzdane niti učinkovite za razne segmente vrednovanja nastavnog procesa. Cilj ovog rada je usporediti dvije metode vrednovanja kvalitete nastave, samoprocjene nastavnika i procjene s...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315396/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu, 2007 |
| Glavni autori: | Hohnjec, Dunja (-), Tonković, Maša (Author), Ljubotina, Damir |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://psihologija.ffzg.hr/drzb |
APA stil citiranja
Hohnjec, D. (2007). Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika: Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika. 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja.
Chicago stil citiranjaHohnjec, Dunja. "Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika: Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika." 2007.
MLA stil citiranjaHohnjec, Dunja. "Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika: Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika." 2007.


