Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme
Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315321/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2008 |
| Glavni autori: | Hrvatić, Neven (-), Komar, Zvonimir (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02040naa a2200241uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | HR-ZaFF | ||
| 005 | 20190117142041.0 | ||
| 008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
| 999 | |c 315321 |d 315319 | ||
| 035 | |a (CROSBI)329186 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 589 |a Hrvatić, Neven | |
| 245 | 1 | 0 | |a Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme / |c Neven Hrvatić ; Zvonimir Komar. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Teacher education in Croatia : new paradigms | |
| 300 | |a 96-101 |f str. | ||
| 520 | |a Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih (interkulturalnih) kompetencija učitelja, gdje njihov cjeloživotni stručni razvoj i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaju strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Izobrazba učiteljstva samo je u jednom dijelu pratila promjene znanstvenih, teorijskih i konceptualnih osnova u smjeru demokratizacije školskih sustava i promijenjenog školskog ozračja, a temeljne odrednice kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja rezultat su suodnosa teorijskog prisupa (znanja) i potrebnih nastavnih umijeća. Promjenama koje su zahvatile suvremenu školu, položaj i potrebne kompetencije učitelja postaju složenije, kako bi mogli odgovoriti na nove izazove. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 700 | 1 | |9 597 |a Komar, Zvonimir |4 aut | |
| 773 | 0 | |a Obrazovanje učitelja nekada i danas (25.09.2007. ; Subotica, Vojvodina, Srbija) |t Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova |d Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2008 |n Kaich, Katalin ; Czekus, Geza |z 9788687095014 |g (2007), 96-101 | |
| 942 | |c RZB |n 0 |t 1.08 |u 2 | ||


