Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa
Vrijednosti, koje se mogu shvatiti kao sklop apstraktnih ideja o tome što je dobro, ispravno i poželjno pa predstavljaju svojevrsno mjerilo za prosudbu ljudi, pojava i događaja, moguće je razmatrati i na osobnoj razini (osobne vrijednosti) i na razini društva (društvene vrijednosti). Društvene se vr...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315312/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Kompetencije i kompetentnost učitelja Sveučilište Josipa Jurja Strosmmayera ; Učiteljski fakultet u Osijeku ; Kherson State University Kherson, Ukraine, 2007 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2007). Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa: Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa. Kompetencije i kompetentnost učitelja.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa: Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa." 2007.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa: Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa." 2007.