Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa

Vrijednosti, koje se mogu shvatiti kao sklop apstraktnih ideja o tome što je dobro, ispravno i poželjno pa predstavljaju svojevrsno mjerilo za prosudbu ljudi, pojava i događaja, moguće je razmatrati i na osobnoj razini (osobne vrijednosti) i na razini društva (društvene vrijednosti). Društvene se vr...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315312/Similar
Matična publikacija: Kompetencije i kompetentnost učitelja
Sveučilište Josipa Jurja Strosmmayera ; Učiteljski fakultet u Osijeku ; Kherson State University Kherson, Ukraine, 2007
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Slunjski, E. (2007). Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa: Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa. Kompetencije i kompetentnost učitelja.

Chicago stil citiranja

Slunjski, Edita. "Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa: Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa." 2007.

MLA stil citiranja

Slunjski, Edita. "Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa: Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa." 2007.