Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka
Rješavanje problemskih matematičkih zadataka učenicima često pričinjava poteškoće, a istraživanja pokazuju da su im oni teži od odgovarajućih brojčanih zadataka. Ovim istraživanjem željeli smo ispitati kako se tijekom školovanja mijenja uspješnost učenika nižih razreda osnovne škole u rješavanju raz...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315262/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja Zagreb : Školska knjiga, 2007 |
| Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Rovan, Daria (Author), Vlahović-Štetić, Vesna |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2007). Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka: Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka. 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka: Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka." 2007.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka: Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka." 2007.


