Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti
Socijalna je reklama jedno od sredstava za svojevrsnu edukaciju javnosti, a njezine kampanje doprinose aktualizaciji nekog društvenog pitanja. U radu se iz semiotičke perspektive analiziraju obilježja diskursa jedne socijalne reklamne kampanje. Ona se zatim promatraju u odnosu prema pretpostavci da...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314862/Similar |
|---|---|
| Glavni autori: | Antulov, Sandra (-), Bertoša, Mislava (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Antulov, S. (2004). Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti: Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti.
Chicago stil citiranjaAntulov, Sandra. Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti: Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti. 2004.
MLA stil citiranjaAntulov, Sandra. Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti: Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti. 2004.