Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta
U radu se istražuju dva oblika pamćenja: pamćenje čitanjem i pamćenje slušanjem građe. Informacije koje primamo raspoređene su u vremenu i/ili u prostoru. U zadržavanju informacija koje se primaju vidnim kanalom enkodiranje je dvostruko: vremensko i prostorno. Slušnim se kanalom ponajprije primaju j...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314765/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, 2004 |
Glavni autori: | Dobrić, Arnalda (-), Vlašić, Jelena (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02027naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2004 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)213547 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Dobrić, Arnalda | |
245 | 1 | 0 | |a Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta / |c Dobrić, Arnalda ; Vlašić, Jelena. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Comparison of auditory and visual memorizing of the text | |
300 | |a 29-29 |f str. | ||
520 | |a U radu se istražuju dva oblika pamćenja: pamćenje čitanjem i pamćenje slušanjem građe. Informacije koje primamo raspoređene su u vremenu i/ili u prostoru. U zadržavanju informacija koje se primaju vidnim kanalom enkodiranje je dvostruko: vremensko i prostorno. Slušnim se kanalom ponajprije primaju jednostruko, vremenski raspoređene informacije (prostorni se raspored pritom može zanemariti). Istražuje se znači li dvostruko enkodiranje i bolje pamćenje, tj. može li slušanje tu prednost čitanja kompenzirati. U istraživanju su sudjelovale studentice viših godina fonetike. Uspoređivalo se s kolikom su točnošću odgovarale na pitanja o tekstu na materinskom jeziku nakon čitanja teksta u sebi, odnosno nakon slušanja teksta neposredno nakon čitanja/slušanja teksta i nakon tjedan dana. Rezultati su raspravljeni u kontekstu programa kulture govora, tj. rehabilitacije slušanja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130402 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a oblici pamćenja, slušanje, čitanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a types of memorizing, listening, reading |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Vlašić, Jelena |4 aut | |
773 | 0 | |a Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora (5 ; 2004) (09.-11.12.2004. ; Zagreb, Hrvatska) |t Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka |d Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, 2004 |n Vuletić, Branko ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna |z 953-7067-51-3 |g str. 29-29 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Nista |z Znanstveni - Poster - Sazetak | ||
999 | |c 314765 |d 314763 |