Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta

U radu se istražuju dva oblika pamćenja: pamćenje čitanjem i pamćenje slušanjem građe. Informacije koje primamo raspoređene su u vremenu i/ili u prostoru. U zadržavanju informacija koje se primaju vidnim kanalom enkodiranje je dvostruko: vremensko i prostorno. Slušnim se kanalom ponajprije primaju j...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314765/Details
Matična publikacija: Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka
Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, 2004
Glavni autori: Dobrić, Arnalda (-), Vlašić, Jelena (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02027naa a2200229uu 4500
008 131111s2004 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)213547 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Dobrić, Arnalda 
245 1 0 |a Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta /  |c Dobrić, Arnalda ; Vlašić, Jelena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Comparison of auditory and visual memorizing of the text 
300 |a 29-29  |f str. 
520 |a U radu se istražuju dva oblika pamćenja: pamćenje čitanjem i pamćenje slušanjem građe. Informacije koje primamo raspoređene su u vremenu i/ili u prostoru. U zadržavanju informacija koje se primaju vidnim kanalom enkodiranje je dvostruko: vremensko i prostorno. Slušnim se kanalom ponajprije primaju jednostruko, vremenski raspoređene informacije (prostorni se raspored pritom može zanemariti). Istražuje se znači li dvostruko enkodiranje i bolje pamćenje, tj. može li slušanje tu prednost čitanja kompenzirati. U istraživanju su sudjelovale studentice viših godina fonetike. Uspoređivalo se s kolikom su točnošću odgovarale na pitanja o tekstu na materinskom jeziku nakon čitanja teksta u sebi, odnosno nakon slušanja teksta neposredno nakon čitanja/slušanja teksta i nakon tjedan dana. Rezultati su raspravljeni u kontekstu programa kulture govora, tj. rehabilitacije slušanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130402 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a oblici pamćenja, slušanje, čitanje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a types of memorizing, listening, reading  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vlašić, Jelena  |4 aut 
773 0 |a Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora (5 ; 2004) (09.-11.12.2004. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka  |d Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, 2004  |n Vuletić, Branko ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna  |z 953-7067-51-3  |g str. 29-29 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Znanstveni - Poster - Sazetak 
999 |c 314765  |d 314763