Doprinosi 'alternativnih škola' kvaliteti odgoja i obrazovanja

Zašto su danas uopće važne, zanimljive, korisne i atraktivne različite "alternativne škole", privatne inicijative, neformalno obrazovanje i eksperimentalni pokušaji u odgoju i obrazovanju? Koliko je društveno ozračje spremno s dobrodošlicom prihvatiti ove doprinose kvaliteti pedagoškog rad...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313761/Details
Matična publikacija: Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, 1998.
Glavni autor: Previšić, Vlatko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02360naa a2200229uu 4500
005 20170217101535.0
008 131111s1998 xx 1 hrv|d
999 |c 313761  |d 313759 
035 |a (CROSBI)57133 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Previšić, Vlatko  |9 608 
245 1 0 |a Doprinosi 'alternativnih škola' kvaliteti odgoja i obrazovanja /  |c Vlatko Previšić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Contribution of "alternative schools" to the quality of personality development and education 
300 |a 148-154  |f str. 
520 |a Zašto su danas uopće važne, zanimljive, korisne i atraktivne različite "alternativne škole", privatne inicijative, neformalno obrazovanje i eksperimentalni pokušaji u odgoju i obrazovanju? Koliko je društveno ozračje spremno s dobrodošlicom prihvatiti ove doprinose kvaliteti pedagoškog rada? Imaju li ove alternative u školskoj obrazovnoj praksi i teoriji budućnost? Na ta pitanja pokušava se ukratko odgovoriti u prvom dijelu rada. Određujući kvalitetu kao opću i pojedinačnu društvenu poželjnost, ona se u odgoju i obrazovanju opisuje kao odnosi koji vladaju među glavnim obrazovnim i socijalizacijskim čimbenicima, te dostignuta mogućnost, sposobnost i samostalnost individualnog djelovanja znanjem, duhom i ponašanjem uljuđenog bića. Što ovakvim polazištima mogu dati pojedine alternative u odgoju ilustrira se, nadalje, (selektivno) na najmarkantnijim školama, pravcima i pokušajima reformskih pedagoških pravaca. Pritom se oni komparativno dovode u odnos prema službenim (javnim) državnim školama i rezultatima njihova rada. Apel za komplementarnim odnosima i selektivnim odabirima mogu oživiti i rasteretiti našu pretrpanu i umornu školu na što kao alarm upozoravaju i djeca, i roditelji, i alternativni pokušaji u današnjem odgoju i obrazovanju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 131002 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a alternativne škole,reformski pedagoški pravci, javne škole  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a alternative schools, public schools, trends of reform pedagogy  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (19-20. 02. 1998. ; Rijeka, Hrvatska)  |t Kvaliteta u odgoju i obrazovanju  |d Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, 1998.  |n Rosić, Vladimir  |g str. 148-154 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad