Interkulturalno obrazovanje na manjinskim jezicima
Interkulturalni odgoj i obrazovanje nezaobilazan je činitelj u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura, kao i uspostavljanja pozitivnih relacija. Suvremena interkulturalna nastava (odgoj i obrazovanje), rezultat je potrebe da se multikulturalna društva urede prema načelima k...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313244/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda - Pedagogy of Communion and the Agazzi Method - Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi 515 |
| Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | mul hrv eng |
| LEADER | 02368naa a2200265uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20131205155122.0 | ||
| 008 | 131111s2012 xx mul|d | ||
| 020 | |a 978953-7210-52-6 | ||
| 035 | |a (CROSBI)619132 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 041 | |a hrv |a eng | ||
| 100 | 1 | |9 589 |a Hrvatić, Neven | |
| 245 | 1 | 0 | |a Interkulturalno obrazovanje na manjinskim jezicima / |c Neven Hrvatić. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Interculture and lamnguage minorities | |
| 300 | |a 83-88 |f str. | ||
| 520 | |a Interkulturalni odgoj i obrazovanje nezaobilazan je činitelj u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura, kao i uspostavljanja pozitivnih relacija. Suvremena interkulturalna nastava (odgoj i obrazovanje), rezultat je potrebe da se multikulturalna društva urede prema načelima kulturnog pluralizma, univerzalizma i socijalnog dijaloga. Škola (interkulturalni kurikulum) može bitno utjecati na formiranje interkulturalnih stavova i pripremanja učenika za međusobne, ravnopravne odnose, a ako znamo važnost neizravnog utjecaja skrivenog kurikuluma koji se ogleda u organizaciji, socijalnoj strukturi učenika, kulturi škole, odnosima nastavnika i učenika, načinu izvođenja nastave, izvannastavnim aktivnostima učenika..., njezin je utjecaj sveobuhvatan. Tek učenici koji dobro poznaju obilježja i vrijednosti svoga nacionalnog i kulturnog identiteta, osposobljeni za nositelje i promicatelje vlastite kulture, mogu ravnopravno stupati u kontakt s drugim kulturama i ostvariti interkulturalnu komunikaciju na svim razinama, a i stvarati senzibilitet i otvorenost za razumijevanje i prihvaćanje drugih ljudi i drugačijih kultura. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
| 546 | |a HRV-ENG | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a interkulturalni odgoj. interkulturalni kurikulum, obrazovanje na manjinskim jezicima |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a inrkulturalni education, intercultural curriculum, education in minority languages |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | |4 aut | ||
| 773 | 0 | |t Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda - Pedagogy of Communion and the Agazzi Method - Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi |d Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. |h 515 |n De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini, Anna Lisa |z 978-953-7210-52-6 |g str. 83-88 | |
| 942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
| 999 | |c 313244 |d 313242 | ||


